Millä kp:llä plussaa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Neepu-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Neepu-

Näppärä viestien naputtelija
Onko kukaan onnistuneesti raskautunut niin että raskaustestissä ei näkynyt yhtään mitään ennen menkkojen oletettua alkua? Täällä dpo 11 ja kp 25/28 ja testit näyttää ihan puhdasta negaa vaikka suht voimakkaita oireitakin on. Onko tässä toivoa vielä, vähän meinaa usko hiipua.. Jotenkin tuntuu että kaikki sieltä joku haamujen haamu tulisi jos raskaana on, mutta ei niin mitään :/

Mä testasin rfsun perus liuskatesteillä kp 24 ja kp 26. Silloin näytti molemmat tyylipuhdasta negaa. Ei mitään suuntaa haamulaisesta! Odottelin vklpun yli ja kp 31 testasin uudestaan ja tuli selvä plussa rfsun varhaistestillä.
Vielä on Paapu- toivoa, jos ei menkat ala :)

Mulla näytti vasta dpo 23-24 plussaa tästä toisesta, viikkoa ennen sitä dpo 16-17 sain ihan puhtaan negan rfsun testillä. Eli kun plussasin oli viikkoja jo 5+2. :D

Eli hyvinkin voi plussa vielä tulla.. :)

Tänään plussa kp 26/28, dpo 12 :) selvät viivat sekä aamupissasta että päiväpissasta. Pregcheck ja rfsu.

Mä plussasin aikoinaan kp 29, kun mun kierto oli 28. Dpo oli 11. Se oli rfsu liuskatesti muistaakseni ja eka tuli haalea viiva.

Minä kiertopäivänä olette saaneet kaksi viivaa (haamu vai vahva?) erittäin herkillä testeillä (esim. Raskauskeijun erittäin herkkä 10 mlU liuska)?

Mä olen aikaisemmin saanut selvän plussan vasta kun kp yli30, jopa 34. Nyt jännittää kun sain eilen kp27 haalean viivan. Aiemmilla kerroilla tarkoittanut raskautta lopulta.

Mie se en uskalla käyttää viimeistä testiäni, kp30 menossa ja oletettavasti huomenna pitöisi menkat alkaa.. Olen päättänyt odottaa loppuviikkoon ennen kun testin teen mikäli vuoto ei ole siihen mennessä alkanut. Välillä selviäkin oireita ja sitten välillä ei taaskaan mitään.. Viimeksi testin tein malttamattomana jo viime viikolla mutta puhdas nega oli. Eli vielä jännitys ja piina jatkuu.. :)

Takaisin