Miljonääriäidit

Kazku

Vauhtiin päässyt keskustelija
Täytyi käydä ruutu.fi:stä vilkaisemassa ennakkoon [:D][:D][:D]. Just niin turhake, kuin olin ajatellut eli aivan loistavaa viihdettä[:)]. Varsinkin kun itse kuulun näihin "verkkareissa haahuilijoihin".
Selostajaks olis voinu harkita kyllä vähemmän ärsyttävää henkilöä [:@]. Näiden kahden äitiyteen nyt tässä ekassa jaksossa ei pahemmin paneuduttu, joten mielenkiinnolla odotan toista jaksoa [:)]. Herätti sen verran ajatuksia tämä eka pläjäys...[8|]
 
Mua niin v***tti kun näi ton ohjelman mainoksen, siis ihan oikeesti [:@] [:@] [:@] tollastahan tässä lamasta toipuessa haluaakin todella kattoo, kaks sikarikkaiden miestensä rahoilla elostelevaa ämmää pyörii espanjan auringossa bilettämässä ja manikyyreissä ja shoppaamassa ja sit inisee kuinka on ihan hirveen raskasta kun joutuukin joskus herrajumala sentään itse hoitamaan päivän kahta lastaan kun ei lastenhoitaja päässytkään töihin ja voi perkele!!! [:@] [:@] [:@] On siinä naisilla rankkaa, hellanlettas sentään....[8|] [:@] [8|] [:@]

Sori nyt mutta ihan oikeesti....
 
Alkaa varsinaisesti 22.9, tulee LIViltä klo 21.00. Ruutu.fi:stä voi kattoo esittelyjakson..

Samanlaisia ajatuksia heräs täällä ku sulla Tirri, pistää kyllä niin sapettamaan tommonen elostelu että voi video..
 
GO TIRRI[:D][:D][:D]!!!!!!
Oon samaa mieltä...
Ja ku heistä ei tuo Ferrarilla tai Borchella ajokaan tunnu enää miltään... AAAAAAARRRRGGGGGG[:@][:@] mitä retostelua!!
 
No pitipä munkin käydä katsomassa... Otin kyllä koko ohjelman ihan hauskana viihteenä. Antaa toisten kerskua Ferrareilla ja merkkilaukuillaan, eihän ne nyt kuitenkaan oikeasti merkitse yhtään mitään [:D]
 
Teijän puheitten perusteella millain toi ohjelma on niin niille näyttää olevan kaikki muu tärkeempää,kun omat lapset,jos ei viiti vaivautuu ees päivän olee niiden kanssa [>:] 
 
En oo tosta nähny muutakuin mainospätkiä mutta eikös se yksi siinä toteakin että Suomessa hän olisi huono äiti...
 
no huuhh! Mikäs se nyt on? Vai onkse tuolla ulkomailla sitten äiti ollenkaan,kun ei näytä kiinostavan kauheesti.
 
Heh, toi on jo niin typerää mun mielestä et hyvää viihdettä jo siksi. [:D]

Helsingissä kun löytyi kuolleena mies sen yhden vene firman tiloista kesällä(?), oli toisen noista mies.. Oisko ollu nelosen sivuilla tai jossain mistä luin kun kirjottivat, että ohjelma esitetään siitä huolimatta. Tämä nyt ei ollut mihinkään kommentti, tuli vaan mieleen.
 
Mä ymmärsin, että se kommentti koskien sitä, että tämä rouva olisi huono äiti Suomessa, tarkoitti sitä, että Suomessa paheksutaan lastenhoitajia ja kulutusta. Ihan niin kuin täälläkin nyt tehdään. Samalla kuitenkin hyväksytään päivähoito. Ja päivähoito silloinkin, jos vanhempi on työtön tai äitiyslomalla nuoremman lapsen kanssa. Mutta käsi sydämelle, moniko ei kaipaisi päiväänsä lisää aikaa? Eikö olisi oikeasti ihanaa, jos voisi vaikka muutaman tunnin joka päivä tehdä jotain ihan muuta, kuin hoitaa lapsia?

Lopultakin moni paheksuu vain sitä, että jos nainen ei ole töissä, miksi hänellä on lastenhoitaja. Ja ottaa päähän, kun jollakulla on rahaa, mutta itsellä ei. [;)]

Vastakysymykseni oikeastaan onkin, miksei hänellä olisi tuota kaikkea, jos hänellä on siihen varaa? Vähävaraisen pöytään ei tuo enempää särvintä se, että rikas alkaa kitkuttaa.

Ja totta puhuen, meidän käytettynä ostettu Akta Graco- lastenistuin näyttäisi aika typerältä Ferrarin takapenkillä.[:D]
 
Quara esitti kyllä ihan hyviä pointteja. Tosin lapset hoitaisin itse vaikka heidän korkkareissaan olisinkin. Koska mä olen niitä joka ei ymmärrä, että työttömän lapsi on hoidossa. Kodinhoitaja meillä taatusti olisi jos olisi vain varaa.
Ja ihan samallalailla mulla olisi Porche alla jos varaa olisi. Samoin shoppaisin.
Ajaisitteko te muut "vanhalla Toytotalla" jos varaa olisi mällätä autoon?

Mutta retostelu ärsyttää muakin.
 
Juu kyllä meilläkin mällättäisiin jos olisi millä mällätä, en sitä sinänsä paheksu ollenkaan! Mutta en kyllä lähtisi telkkariin sitä setelinippua heiluttelemaan ja valittamaan kuinka lasten hoitaminen yksin yhden päivän ajan on kamalaa ja ferrarilla ajaminen ei tunnu enää miltään. Kyllä rahaa käyttää saa (ja pitää[;)]) jos sitä on, mutta ei sitä tarvi köyhien haavoihin suolaa hieroa!! Eli oikeastaan enemmän mua ärsyttää tuo ohjelmakonsepti kuin nuo ko naiset!!
 
Ilman muuta mälläisin! Lastenhoitajaa varmasti käyttäisin myös mutta vain tarpeen vaatiessa. Eli lapset olis edelleen omien menojen edellä ihan sama kuinka paljon olis millä mällätä.
 
Jostain luin, että he ovat muuttaneet perheineen Suomesta pois siksi, että täällä kaikki kateellisina panettelevat. Ilmeisesti haluavat nyt lyödä lisää vettä myllyyn, koska Suomen rajojen ulkopuolella ei tarvitse kärsiä suorista seurauksista. Ja tavallaanhan he tässä onnistuvat... [:D]

Mutta joo, kyllä mä löytäisin tälläkin hetkellä ihan joka päivälle käyttöä nannylle. [:D] Nimittäin olisi stressittömämpää ratsastaa, jos ei tarvitsisi koko ajan miettiä, herääkö tyttö vaunuissa. Ja itse asiassa ajankäytöllisesti se olisi aivan valtavan ihanaa, koska nyt mä oikeastaan voin käydä ratsastamassa vasta kun mieheni tulee kotiin ja on vauvan kanssa. pUhumattakaan, miten aika jaetaan sitten, kun palaan itse töihin.

Jos meillä olisi ihan törkeästi rahaa, niin en mä korkkareissa kulkisi vaan ratsastussaappaissa kaikki päivät. Hevosiakin olisi varmaan enemmän kuin yksi. [:D] Että jeba, mä saisin kyllä päiväni kulumaan. ryhtyisin päätoimiseksi ratsastuksen harrastajaksi. Ehtisin sitten varmaan harrastaa kaikenlaisia ratsastuksen tukilajejakin: uintia, pilatesta jne.

Toisaalta, mä kyllä pidän työstäni, eli tääkin käy. Oon ihan onnellinen, vaikka ei rahaa olekaan kauheasti. Raha ei ketään tee onnelliseksi, mutta tekisi se elämän hiton paljon helpommaksi!
 
ALKUPERÄINEN: Lyydia~
Koska mä olen niitä joka ei ymmärrä, että työttömän lapsi on hoidossa. Kodinhoitaja meillä taatusti olisi jos olisi vain varaa.


Tossa on se ongelma, että jos työttömän lapsi ei ole hoidossa, työtön ei voi nopealla varoitusajalla ottaa vastaan työpaikkaa. Monissa kunnissa hoitopaikka ei löydy salamannopeasti. Eri asia tietysti on, jos on työtön ilman aikomustakaan hakeutua minkäänlaiseen työhön.
 
ALKUPERÄINEN: Quara

Oon ihan onnellinen, vaikka ei rahaa olekaan kauheasti. Raha ei ketään tee onnelliseksi, mutta tekisi se elämän hiton paljon helpommaksi!


Quara - Aamen [:D] [:D]
 
Takaisin
Top