Mistä asiasta olet ajatellut joskus, että miksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä taas on ihmetellyt, miksei ihmiset tykkää, kun ite niin hulluna siihen hommaan.Miksi konsolipelien pelaaminen on niin kivaa?
Sama ennemmi paheksutaanMä taas on ihmetellyt, miksei ihmiset tykkää, kun ite niin hulluna siihen hommaan.
Jep! Pelaan usein pelejä, missä kerrotaan hieno tarina ja usein ne koskettaa mua syvästi. Välillä tulee nostalgiaitkut!Sama ennemmi paheksutaan
Joo, pystyin hyvin samaistumaan :)Jep! Pelaan usein pelejä, missä kerrotaan hieno tarina ja usein ne koskettaa mua syvästi. Välillä tulee nostalgiaitkut!
Hyvä peli on mulle kuin hyvä elokuva. :)
Tää! Käytiin äsken päiväkodin pihalla leikkimässä ja sinne oli jätetty roskia ja pikaruokajätteitä pitkin pihaa myös tölkkejä ja pullonkorkkeja korjattiin heti kaikki poisMiksi ihmiset roskaa ulkona, eivätkä jaksa viedä roskia roskapönttöön?
Miksi ihmiset roskaa ulkona, eivätkä jaksa viedä roskia roskapönttöön?
Tää on tosi ihanaa löytää muitakin pelaavia äitejä ja kuumeilijoita. :)Pelaaminen Mut ei pelkkä konsoli, myös tietokone pelaaminen Miten ihana upota aivan toiseen maailmaan, hetkeksi pois arjesta, nyt koukussa Civilization VI peliin