Vieras
Ärsyttää nii suunnattomasti, kun mies ei osaa olla lapsen kanssa poissaollessani. Kohta on miehen kesäloma, ja olen itse lähdössä pienelle reissulle jolla olen parin yön yli. No eilen olin kaupungilla hoitamassa asioita ja jätin lapsen (vähän päälle vuoden) kotiin miehen kanssa, kun oli helpompi niin hoitaa asiat, niin muutenhan niillä meni oikein kivasti kahdestaan. Paitsi että mies ei osannut ruokkia lasta ajoissa ja päiväunet nukuttiin vasta kuuden jälkeen illalla!! Aamupalan jälkeen lapsi oli syönyt pelkästään banaanin paloja kun kysyin mitä ovat syöneet!! Ilta menikin siitten ihan päi persettä ja jouduin valvomaan pirteän lapsen kanssa yli kahteentoista! Puoli yhdeltä viimein sitten nukahti.
Että osaa ärsyttää!! Onko muiden miehet noin huolimattomia?? Miten ihmeessä voin lähteä mihinkään kun lapsi joutuu olemaan nälkäisenä ja päiväunia nukutaan ties milloin jos ollenkaan!! Ärsyttää ärsyttää ärsyttää! :( Pitää varmaan jättää lukujärjestys miehelle ja
Kiinnostaisi tietää, osaako muiden miehet hoitaa lapsen tarpeet kuntoon?
Että osaa ärsyttää!! Onko muiden miehet noin huolimattomia?? Miten ihmeessä voin lähteä mihinkään kun lapsi joutuu olemaan nälkäisenä ja päiväunia nukutaan ties milloin jos ollenkaan!! Ärsyttää ärsyttää ärsyttää! :( Pitää varmaan jättää lukujärjestys miehelle ja
Kiinnostaisi tietää, osaako muiden miehet hoitaa lapsen tarpeet kuntoon?