Mikä ulkonäössä kiinnittää huomiosi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aikuinen nainen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
A

Aikuinen nainen

Vieras
Siis tietty luonne on tärkeämpi, mut jos katotte et onpa toi vastaantulija hyvännäkönen... Niin mikä siinä kiinnittää huomiosi? Miltä hyvännäköinen susta näyttää?

Omaan silmääni osuu ihan tavalliset, sopivan lihaksikkaat miehet. Silmät on usein se karismaattisin. Ja sit se miten mies kantaa itseään. Siitä näkee onko itseluottamusta ja se on aina seksikästä. Paitsi jos on ylimielisen näköinen.

Muhun on aina iskeny miehet, joilla on vähän hassu hymy, sellainen joka tarttuu sen nähdessä. Tykkään myös miehistä, joilla on persoonalliset nenät :tears: En tiedä johtuuko siitä et omassa naamassa myös persoonallinen nenä ja sitä on tietämättään aina etsinyt sitä naimanaamaa.
Ilmeisesti onnistui, kun vähän aikaa sitten kaverini & hänen miehensä (joka tapasi mut ekaa kertaa) leikkipuistossa totesi, et "Sun tytär näyttää tosi paljon sulta!"
Johon kaverini totesi "Johtuu siitä, että et ole vielä tavannut hänen miestään, tytär on kopio isästään".
Tyttäremme toki näyttää meiltä molemmilta, mut kallistuu isään päin mm. silmien värin puolesta.

Taidan kiinnittää eniten huomiota hieman rock tai punk henkisiin miehiin. Liiallisuuksiin vietynä (esim naama täynnä reikiä) ei enää kiinnitä ainakaan positiivisessa mielessä huomiota, mutta esim. pitkät hiukset, niitit ja maiharit saattaa saada katseen hakeutumaan toisenkin kerran ohikulkijan puoleen. Aloittajan tapaan sopivan lihaksikas on myös hyvän näköinen. Ei siis lihaskimppu vaan sellainen että näyttää liikunnalliselta, mutta ei bodarilta. Ei kaljamahaa.

Oma miehenihän on hyvinkin Matti Meikäläinen eikä syövän jälkeen ole voinut sanoa liikunnalliseksikaan eli ei ole kiveen hakattu tämä mieltymys. 😁

Ainahan sellainen hyvinvoiva ja urheilullinen varsi kääntää pään ja silmä lepää, siihen kun yhdistää ystävällisen ja tyytyväisen asenteen niin olen myyty!

Omassa miehessäni silloin aikanaan huomio kiinnittyi tietty ensin urheilulliseen ulkomuotoon, todella iloinen yllätys oli että myöskin ajatukset ja asenteet sattuivat yksiin, ja keskustelemalla löytyi aika nopsaan aina yhteisymmärrys. Tuli sellainen fiilis et me ollaan samalla tasolla, ja; "Missä ihmeessä olet ollut? Olen etsinyt sinua aikuisikäni!" Nyt toki mieheni on kasvattanut "isimasun", mutta enpä minäkään ole raskauksien jälkeen ihan vielä palautunut siihen muotoon mitä olin tavatessamme ensikerran.

Mä oon aina kiinnittänyt huomiota niihin vähän rentun näköisiin miehiin, jotain särmää siis pitää olla eikä mitään liian sliipattuja siloposkia, mutta ei myöskään ihan totaalinen renttu. Pilkettä pitää silmä kulmassa olla myös (ja siniset/vihreät/harmaat silmät!). Mielellään liikunnallisen näköinen kroppa, ei tarvi kuitenkaan mikään lihaskimppu olla. Pitää näyttää siltä, että pitää itsestänsä kuitenkin huolta. Kantaa itsensä sopivan itsevarmasti, mutta ei ylimielisen röyhkeästi.

Pitkä, hoikka mutta ei luuviulu, vaalea, siniset tai vihreät silmät, kaunis hymy ja juuri kivan kuuloinen puheenääni. Jossain määrin liikunnallisen näköinen on miellyttävää, mutta semmoiset salimaket on karmivia. Eniten ehkä kiinnitän huomiota kauniisiin silmiin ja hymyyn. Suurimmat turn offit ovat parta ja kaljuus, enkä kieltämättä kyllä pidä tatuoinneistakaan erityisemmin. Olen myös pistänyt merkille, että iloinen ja positiivinen asenne jollakin tapaa saa ihmisen näyttämään myös viehättävämmältä!

Silmät ja hiukset. 👁️ Silmissä väriä enemmän niiden ilmeikkyys. Onko pilkettä tai syvyyttä vai pelkkä altistunut katse. Hiuksissa näyttää hyvältä pitkät hyvinvoivat hiukset, tai hyvin leikatut lyhyetkin. Se "perinteinen poikatukka" jota yhä näkee tosi paljon on tosi mitäänsanomaton ja naisilla polkka yhtä paha. Ja okei myönnetään, ohikulkijassa saattaa hyvä pylly kiinnittää huomion. 😉

Pitkä, hoikka, tuuhea tukka, parta, isot solakat kädet, persoonallinen tyylitaju ja matala puheääni. Värillä ei väliä missään suhteessa. - Tosin punapäissä katse viipyy pisimpään.

Tällainen mies kääntää pääni. :)

Mä en oikeestaan tiedä mikä kiinnittää huomion aina tai mikä on yhtenevä tekijä...

Tykkään kyllä semmosista rotevista miehistä, joilla on parta ja tumma tukka. mutta myös semmoiset pulleat lempeän näköiset miehet saa pitkiä katseita aikaan. Mä ehkä vähän aistin sitä miehen olemusta eniten. Miten kantaa itsensä ja mitä viboja lähtee. Joskus semmonen mies mikä ei tyypillisesti heti kiinnitä huomiota voikin olla olemukseltaan ja auraltaan semmonen hurmaava.

Takaisin