Mikä tämä leikkinurkka on?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Heippa!

Tämä on teille ikioma osasto peleille, leikeille, mukaville ketjuille ja kevyemmälle höpöttelylle. :) Siis paikka jossa voi vakavien keskustelujen lomassa viettää kevyemmässä mielessä aikaa tutulla odotusporukalla. Tein teille muutaman ketjun valmiiksi, mutta tehkää toki itse lisää oman maun mukaisia. :happy:

ps. Tänne kirjoitetut viestit lasketaan siihen 400 viestiin mitä pitää kirjoittaa että salainen ryhmä aukeaa, sekä omaan 30 viestiin, jotta pääsee salaiseen ryhmään.
 
Last edited by a moderator:
Heipsan :happy:

Ilmoittaudun mukaan keskusteluun päästäkseni toukokuisten ryhmään:happy093.

En tiedä vielä mistä täällä on keskusteltu, mutta ajattelin kysellä tämän ketjun nimenmukaisesti leikkinurkkaan soveltuvan kysymyksen :laughing002

Onko teille tullut jostain lelusarjasta suosikki? Itse ihastuin aivan täysillä Little Dutch -sarjaan ja piti siitä tilata jo ensilelut tulevalle pikkuiselle.. Aivan ihana palikkajuna, joka saa kylläkin olla siihen yhteen ikävuoteen asti hyllyn koristeena ja aivan ihastuttava pehmomerihevoshelistin :love7
Saapi antaa vinkkejä ja ihan vaikka muistakin lastentarvikkeista, jotka olette kokeneet jotenkin sykähdyttäviksi :happy: Millainen olisi esimerkiksi hyvä imetystyyny :hilarious:
 
Hupsista! Ei nyt tainnut mennä oikeaan kohtaan tuo minun viesti.. pitääkö tuonne leikkinurkkaan siis luoda uusi viestiketju päästäkseen keskustelemaan..
 
Takaisin
Top