Mikä puolisoa vaivaa?

Kauniskorppi

Vasta-alkaja
Olen kypsä puolisooni, joka ei osaa olla vähemmän itsekäs elääkseen lapsiarkea. Eikä taaperomme ole ensimmäinen lapsi. Tekee työtä, jossa on poissa pitkiä aikoja ja töihin on helppo jäädä tai mennä, jos kotona on vaikeaa.
Siellä on helppo jäädä juhlimaan ja viettää vapaata, jos työt loppui oletettua aiemmin eikä tulla kotiin aikaisemmin. Saattaa lähteä myös extempore kotoa juhlimaan, hänellähän on siihen mahdollisuus, kun minä hoidan lasta inhoan tätä.
Hän ei ole ottanut lomaa ollenkaan taaperon syntymän jälkeen, kun pakollisen ekan viikon. Halusimme molemmat taaperon, mutta isä ei osaa elää lapsielämää, koska se ilmeisesti on liian rajoittunutta. Sanoo, että hänen elämänsä täytyy olla hauskaa, ei niin kellotettua, rajoitettua ja jäykkää. Miksi hommaat lapsia, jos haluat jatkaa itsekästä, sinun tarpeita palvelevaa elämää?

Miksi on ihmisiä jotka haluavat lapsia, mutta eivät halua elää sitä elämää?
Hoidan ja kasvatan lapsemme yksin, mieheni on todennut olevansa vieraileva tähti ja kaikki kunnia minulle. En tätä kuitenkaan halunnut ja ero pyörii mielessäni kokoajan. Koska parisuhdekin on mennyt huonoksi, koska en koe tämän olevan sitä mitä halusin. Mies tekee töitä ja hoitaa rahan ja omat huvit, nainen hoitaa kodin ja lapsen. Ei seksiä, ei läheisyyttä, ei mitään. Tässä meillä on taaperon kanssa kyllä hyvä olla, saamme mitä tarvitsemme, hyvä koti, kaikki, mutta mieheni kanssa oleva yhteydenpuutos syö.
Kosketukseeni hän ei vastaa, seksiä meillä ei ole ollut taaperon syntymän jälkeen kuin kerran.. En jaksa tätä.
Kun olen maassa tai loukkaantunut tai jotain, niin ei koske, ei halaa ei mitään. Varsinkin kun olen huonossa jamassa, ei, koska silloin olen hiirulainen ja säälittävä, joka on vain luotaantyöntävä.🙄
 
Muokattu viimeksi:
Voi apua. Oon ihan vihainen sun puolesta. Ihan hirvee tilanne, eikä sun tarvi tommosta kestää. Miehesi on isompi vauva ku taapero.

Ehkä hän ei tajunnu mitä lapsen saaminen tarkoittaa. Halusi vaan jatkaa sukua tai ajatteli et lapsi touhuilee kiltisti omiaan ja sinä linnottaudut kotiin lapsen kanssa super mielelläsi, että hän voi jatkaa omaa elämäänsä. Oli syy mikä vaan, minusta miehesi kuulostaa aivan uskomattomalta idiootilta ja vakavasti sanon sinulle että lähde nyt hyvä nainen äkkiä pois. Uskon että se on varmasti raskas päätös, mutta oikea. Jos et saa mieheltäsi mitään muuta, kun elätyksen, en oikein näe miksi haluat jatkaa suhteessa. Jos puolisosi itsekin tietää ongelmat , eikä ole edes valmis yrittämään. Taaperokin saa ihan sekopäisen kuvan parisuhteesta ja sitä hän sit mallintaa omassa elämässään myöhemmin. Hirveesti voimia ja tsemppiä sulle. ♥️
 
Todella paljon voimia. ❤️ Pakko sanoa että olen samaa mieltä kuin Pikkupikkupikkunen. Ei tuo kuulosta perhe-elämältä eikä sinun tarvitse kestää sitä. 😔😠 Meinasin ensin ehdottaa vakavaa keskustelua miehen kanssa, mutta vähän epäilyttää. Ei varmaan auttaisi. No ehkä hengessä muutos tai ero.
 
Minä ehdottaisin vakavasti keskustelemaan ja esimerkiksi parisuhde terapiaan. Voihan se olla, että miehelläsi on itsellään joitain käsittelemättömiä haasteita. Varsinkin taaperovaihe on monintavoin todella haastava parisuhteessa.
 
Kuulostaa aivan ensimmäiseltä mieheltäni. Noin meilläkin oli kaikki, mutta meni ajan kuluessa vielä pahemmaksi kun aloin olla mustasukkainen hänen poissaoloistaan ja siitä että meillä ei ollut kaipaamaani läheisyyttä ja seksiä. Seurasi mustasukkaisuutta, riitaa kun olin tyytymätön, sitten hän alkoi väkivaltaiseksi. Älä odota niin pitkään kuin minä, jos asiat ei muutu parempaan ota ero ajoissa!
 
Takaisin
Top