Vastaa ketjuun

Mä olen paljon vertaillut mun entistä suhdetta minun nykyiseen aviomieheen. Aviomieheni voittaa exääni sata-nolla kuitenkin!

Aviomiehelläni on toki näitä parannettavia asioita:

-Hajamielisyys, kun pyytää tekee jotain niin harvemmin muistaa/jaksaa (mutta pyytää anteeksi ja tekee sitä heti kun muistutan)

-Laiskuus eli kun minä haluan että keittiö on aamulla puhdas, hän haluaa tehdä sitä vasta kun tullaan kotiin seuraavana päivänä. lopputulos= minä teen sitä. Aina se ei ees potuta mutta silloin kun on pyytänyt sitä kello 19 ja perse on kello 22 vielä sohvalla niin potuttaa :D

-Liiallinen positiivisuus/optimistinen kaikesta, eli minulla on huonot päivät ja olen pessimistinen mutta hän on aina sitä mieltä että turhaan murehdit ja kyllä se onnituu tavalla tai toisella. Se on ärsyttävää, varsinkin kun toinen aina saa mitä haluaa. "Vaihdan työpaikkaa" pum sil on uusi parempi työ. "Vaihdan autoa" pum rahat löyty jostain (toki sil on se managerin palkkakin). Ainoa asia mitä se ei ole saanut vaikka haluaa heti, on lapsi. Koska surprise surprise se lapsi tulisi mun kohdusta ja minulla ei ole tuollainen tuuri. :woot:

Takaisin