Mikä on VIP? Kuinka tulla VIP-käyttäjäksi?

Keskustelun 'FAQ - useimmin kysytyt kysymykset' aloitti Miramaria, 8 tammi 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Miramaria Addikti

Tullaksesi VIP-käyttäjäksi sinun on oltava Vau.fi:n foorumin jäsenenä vähintään vuoden ja sinulla tulee olla vähintään 2500 pistettä (eli olet kirjoittanut 2500 viestiä foorumille).

Jos olet ollut jäsenenä yli vuoden ja sinulla on 2500 pistettä tai enemmän, lähetä yksityisviesti , foorumi-vastaavalle Bella Swanille. :)

Alkujaan VIP-käyttäjyys oli palkinto aktiivisille käyttäjille. He saivat VIP-mitalin ja mahdollisuuden vaikuttaa Vau.fi:n foorumin tulevaisuuteen pääsemällä testaamaan uusia ominaisuuksia.

Myös uuden foorumipohjan testaukseen osallistuneet kuuluvat VIP-käyttäjien ryhmään ja ovat saaneet VIP-mitalin kiitokseksi ratkaisevasta avustaan! :smiley-angelic003

Nykyään VIP-käyttäjyys on lähinnä komeileva mitalli merkkinä aktiivisuudesta.:)
    • Tykkää Tykkää x 3
    Last edited by a moderator: 30 huhti 2021
  2. ReginaVeritas Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2014

Käyttäjätestausta aina tuetaan! Hyvä idea! :)
  3. elmiina Rakastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2014

No mie ihmettelinkin et mikä toi on :grin Melko silmiinpistävä.
    • Tykkää Tykkää x 3
    • Hauska Hauska x 1
  4. ReginaVeritas Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2014

:DD Hirveä kateus iski heti! :wink
    • Hauska Hauska x 2
  5. Suhwi Tuttu foorumilla

Hih miekii oikein säikähin tota "mitskua" :D
    • Hauska Hauska x 1
  6. Miramaria Addikti

Hahaa, yllätinpäs teidät! :laughing002
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. åke Vieras

Eli siis toi VIP-merkki ei tule automaattisesti? Kauhulla oon jännittäny millon toi hurjan iso pallukka ilmestyy mullekin.. ja tästä jo jonkin verran vitsiäkin heitetty - nurkan takaa hiipii ja yllättää vip-merkki :hilarious::hilarious::hilarious: Juu ei sit tarvii sitä mulle laittaa, varmistelen vaan. :)
    • Hauska Hauska x 1
  8. ReginaVeritas Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2014

Ei tule automaattisesti. :) Muutamat saivat sen silloin kun se lanseerattiin. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. SannaKoo Rakastunut foorumiin

Haa, olipa hauska nähdä tämä ketju viimein, harvoinpa tulee luettua näitä yleisiä enää! Minäkin omaa mitaliani oon naureskellen ihmetellyt :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Sohwia Rakastunut foorumiin Marraskuunmammat 2015 Elomammat 2017

Mä oon miettinyt, että mitähän toi vip merkki meinaa, mutta nyt oon tässäkin asiassa viisaampi. Itsellä on aika pitkä matka tuohon merkkiin. :D
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu