Mikä on oikea järjestys kotoa lähtemiselle?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Minkä vaihtoehdon valitset?

IMG-20210920-WA0004.jpg

+ Keksitkö vielä vastaavia kysymyksiä?

Kolmonen, koska laittautua voi etukäteen ennen lähtöä. Kun itse olen pukeissa ennen lapsia, voimme heti lähteä ovesta kun lapsilla on vaatteet.

4. lapsen voi laittaa oven ulkopuolelle odottamaan, ettei hikoile ulkovaatteissa, kun ovi suoraan omalle pihalle.

Riippuu lapsen iästä ja vuodenajasta Uhmakkaan lapsen kanssa (kevöy, syksy, talvi) 4, koska lapsen pukemisessa menee niin paljon aikaa että siinä kerkeää itse hikoilla ulkovaatteensa märiksi.
Kesällä 3.

4, paitsi yleensä en pahemmin laittaudu. Ensin puen vauvan koska itseni pukemisessa menee joka tapauksessa paljon vähemmän aikaa. Vauvan voi myös laittaa rattaisiin kun on puettu niin ei tarvitse ulkovaatteissa juosta hakemaan sieltä minne on sillä kertaa ryöminyt eikä pukiessa vahtia ettei löydä jotain. Esikoinen pukee itse itsensä.

Puen ekana 4 lasta, sit puen itseni. Ja tässä saattaa mennä helposti 45min aikaa. Yleensä joku vaate on aina vääränlainen tai väärän värinen jollakin.

Ajattelin kysymyksen eri tavalla, niinkun että kuka lapsista muuttaa ensin kotoa :hilarious:.. Alkaa vissiin olla jo väärää ikäpolvea :troll:.
Mutta jokin 4-5 combo. Komennan Keskikokoisia pukemaan ensin ja samalla kampaan oman naaman, sitten puen pienimmän ja lopulta itsen. Ja sitten hoputan isoja..

Pue lapset, pue itsesi.

En ihan tiedä mitä tuo laittautuminen tarkoittaa. Jos se on meikkaamista, niin sitä en harrasta.
Lasten pukeutumisessa kestää 30 min, minun pukeutumisessani 2 min, joten en aio olla ulkovaatteet päällä 30 min odottamassa lapsia, vaan lapset saavat odottaa minua sen 2 min.

Meillä menee aina 3 mukaan, koska pienempi (1,5v) ei vielä osaa pukea itse. ( paitsi pipon ja osan kengistä ) Lapsen pukeminen kestää, joten lapsi odottaa eteisessä, että saan itse ulkovaatteet päälle. Ekaluokkalaista saa kyllä hoputtaa, joten yleensä hän on viimeinen joka paikassa, kun ei sen ikäistä enää pueta.
.
”Laittautuminen” vaihtelee kyllä sen mukaan menenkö toimistolle vai olenko etänä.

Muokattu viimeksi:
Takaisin