Mikä on lempivärisi?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mikä on sinun lempivärisi? Entä lempivärisi esimerkiksi pukeutumisessa ja sisustuksessa?

Minun on vaaleanpunainen. Jos saisin päättää, olisi kaikki sen väristä..:shy: Joskus pukeuduinkin pelkkiin vaaleanpunaisen sävyihin.

Lempivärini on violetti ja se näkyy nyt suoravärinä hiuksissa sekä vaatetuksessa.Tykkään myös koruista eri väreissä inspiksen mukaan, esim. vihreät ja punaiset korut. Oon aika visuaalinen (ainakin omasta mielestä) ja värit on tärkeitä.

Sisustuksessa tykkään, että on selkeitä värejä ja väriteemoja eri huoneissa. Esim. makuuhuoneessa on violetin sävyjä ja harmaata. Seinät ja katto ovat valkoisia, niin kaipaan muuhun sisustuksen vahvoja värejä. Muita värejä on esim. punainen, tumman sininen ja ruskean sävyt vaaleasta koivusta vähän tummempaan.

Tummanvihreä on mun suosikki, ja se näkyy vaatetuksessa. Violetti tulee hyvänä kakkosena ja tummanpunainen kolmantena. Sisustuksesta löytyy näitä kaikkia värejä. :)

Musta. Pidän myös harmaasta, valkoisesta, kirkkaanpunaisesta, syksyisin myös esim.okran sävyt miellyttää.

Lempivärini on roosa ja se näkyy esim. työhuoneen sisustuksessa. Vaatetuksessa ei niinkään koska suosin tummia värejä käytännöllisyyden nimissä. Taaperon ja eläinten kanssa vaaleat vaatesävyt eivät aina ole paras vaihtoehto...:hilarious:

Tykkään muutenkin väreistä ympärilläni ja se taas käy hyvin ilmi kodin sisutuksessa. Tapeteista löytyy on kultaa, viininpunaista, mustaa, vihreää ja runsaita kuvioita. Minulla on pikemminkin sellainen valkoisen pinnan pelko? Inhokkina on sinisen sävyt ja varsinkin valko-harmaa sisustus. :)

Rakastan syksyn värejä. Oranssi, keltainen, ruskea. Näistä jos vain yksi pitäisi valita, olisi se varmaankin keltainen. Ylipäätään tykkään kuitenkin monesta väristä, mutta kovin vaaleat ja pastelliset sävyt eivät ole suosikkejani. Pukeutumisessa tykkään käyttää kaikkia värejä, toki miettien hieman mikä sopii minulle. Eniten varmaan tällä hetkellä vaatteissani on poltettua oranssia, sinisen eri sävyjä ja mustaa. Tykkään kirjavista kuoseista, joten yksivärinen on erittäin harva vaatteeni. Harmaata ja valkoista pyrin välttämään. Sama sisustuksessa, vältän harmaata ja valkoista, en tykkää ollenkaan. Sisustuksessamme on huonekaluissa hallitsevina musta ja mangopuu, lisänä sitten värejä vähän vuodenajan mukaan vaihdellen. Nyt tällä hetkellä on vihreän ja ruskean sävyjä.

Lempivärini on liila/violetti ja turkoosi. Vaatteissa on eniten sinistä ja mustaa, mutta varsinkin paitoja on monen värisiä. Sisustus meillä on... No ei olla hirveästi sisustettu. Tarkoituksella värin mukaan valituissa jutuissa on eniten sinisen eri sävyjä.

Takaisin