Mikä on lempi joulusuklaasi?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mistä joulusuklaista pidät eniten?

Mulle maistuu kyllä tummaa suklaata enemmän vaaleammat suklaat, yleensä riisipohjaiset vegaanisuklaat erikoiskaupoista. Tänä vuonna ostin pinkin joulupukin itselleni:santa Wiener Nougat ja Pandan vadelmamarmeladikonvehti ovat ikisuosikkejani, samoin marsipaanisuklaat:hungry::hungry::hungry:

Joskus fazerilla oli joku rusina-joulusuklaa mutta en ole pitkään aikaan sitä nähnyt. Lidlissä on vastaavan tyyppinen rusina-pähkinäsuklaa.

Fazerin piparisuklaa on yksi suosikki. Nyt ei vaan maistu suklaat, ei taida vauva niistä tykätä. Tryffelit on onneksi tarpeeksi epä-suklaata. :hungry:

Itse olen niin allerginen, niin en syö koskaan konvehteja, jos en ole täysin varma sisällöstä. Perus tumma suklaa on hyvää ja vihreät kuulat myös, vaikka ei suklaata olekaan.

En erityisemmin tykkää tavallisista konvehdeista, en pidä maitosuklaasta enkä valkosuklaasta juurikaan. Pandan rasia on ihan ok, siellä kolme mitkä kelpaa, tummasuklaa-vadelmamarmeladi, tummasuklaa-minttu ja ananas, muita en syö. Tänä jouluna sain lahjaksi baileys-konvehteja, ovat ihan hyviä. Fazermint, dacapo ja after eight maistuu myös. Vihreät kuulatkin ovat hyviä.

Takaisin