Mikä on ihaninta puolisossasi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kehutaan välillä puolisoitamme. 😊 Mikä on ihaninta sinun puolisossasi?

Omassa miehessäni on ihaninta se, että hänelle voi puhua murheista ja hän tukee kun on paha olla. On sitten kyse vanhoista, tämän hetken tai tulevista asioista.

Lisäksi mainittava hänen tapa huomioida toista pienillä teoilla. Hän saattaa esim. hieroa jumissa olevia hartioita ja jos tulen talvella pimeällä kotiin, hän on laittanut pihavalon minulle päälle. 🥰
 
Välittävä, muut huomioiva, kuunteleva ja kärsivällinen. Kiinnostunut muistakin kuin omista asioista. Valmis kehittymään eikä ota asioista herkästi itseensä. Saadaan siis hyvin keskusteltua asiat läpi. Parasta seuraa eli sanoisin että puolison lisäksi paras ystävä. 🥰 Hyvä huumori, kestää mun armottoman vinoilun ja antaa samalla mitalla takas tai ainakin yrittää. 😂
 
Mun puolisossa parasta, hmm. Ei peittele tunteitaan, mikä tarkoittaa että häntä harmittavista asioista saa palautteen välittömästi mutta toisaalta hän myös osaa ottaa rennosti ja nauttia elämästä silloin kun asiat on hyvin, eikä suhtaudu onneen perfektionistisesti miettien mikä voisi olla (minkä pitäisi olla) vielä paremmin. Ei ole pitkävihainen vaan mokailut saavat mennä ohi aika nopeasti sen jälkeen kun on pyydetty anteeksi. Ymmärtää ja pystyy kuuntelemaan loogisia argumentteja niissäkin asioissa joissa ollaan eri mieltä. Pitää ehdottoman vankasti ystäviensä/läheistensä puolta silloin kun näillä on vaikeaa. On huumorintajuinen ja hauska (tai ehkä meillä on samanlainen kieroontunut huumorintaju), ja tietysti ehdottoman hyvännäköinen ja laittaa ihan parasta ruokaa.
 
Mun puolisossa parasta on… hän on kestänyt mun oikkuiluja kaikki nämä vuodet. 🙈 On kärsivällinen, ottaa toiset huomioon ja pitää omiensa puolta viimeiseen asti. Hän on hellä ja rakastava aviomies ja aivan varmasti mahtava isä meidän tulevalle lapselle. Hänelle voi kertoa kaikki ilot ja murheet. Hän saa mut nauramaan ja osaa lohduttaa, jos olen allapäin. Kaikki hänessä on parasta, myös ne huonot puolet joita hänessä toki on, kuten kaikissa meissä. 🥰
 
Puoliso on aina valmis auttamaan toisia, oli tilanne mikä hyvänsä. Hän on ehdottoman lojaali läheisilleen. Huomioi arjen kiireessä hymyillä ja pienillä kosketuksilla. :red-heart:On aina rehellinen ja seisoo sanojensa ja arvojensa takana.
Osaa ottaa asiat vastaan sellaisina kuin ne ovat, ei suurentele tai kauhistele liikaa, vaan miettii aina heti, miten tästä mennään yhdessä eteenpäin.
On myös suloisella tavalla hajamielinen nörtti. :Two-hearts:
 
Takaisin
Top