Mikä on erikoisin paikka, missä olet imettänyt?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko imettänyt jossain erikoisemmassa paikassa? Missä?

Oma erikoisin imetys paikka oli ala-asteen pihamaa. Olin hakemassa esikoista kun vauva heräsi ja oli nälkäinen. En voinut lähteä kauemmas kun esikoinen oli pääsemässä ihan niillä minuuteilla. (Ei, en tehnyt sitä näkyvästi keskellä pihaa, vaan mahdollisimman huomaamattomasti sivussa.)

Vaikka ja missä, pitäisi kysyä missä EN ole imettänyt!:p Kaikkialla jossa olen ollut vauvan kanssa, olen myös imettänyt. Kauppakeskuksessa, marketin käytävällä olevalla penkillä, ravintolassa, autossa, huoltoasemalla, kyläpaikan sohvalla ja keittiössä, sisäleikkipuistossa, päiväkodin aulassa..

Mä en myöskään oikein keksi mitään erikoista paikkaa. Varmaan kaikkialla missä on tullut liikuttua on jossain vaiheessa joutunut imettämään.

Tänä kesänä oli pakko nälkää/kuumuutta huutavan vauvan kanssa Ruotsin ja Norjan välisellä rajalla pakko koronatesti jonossa imettää ja huitoa samalla paarmoja, kun ei voinut autoonkaan jättää.

Minäkin olen imettänyt ihan kaikkialla missä on liikuttu. Jos nyt joku erikoinen pitäisi keksiä, niin kai se voisi olla paikallisjuna.

Vaikka ja missä, pitäisi kysyä missä EN ole imettänyt!:p Kaikkialla jossa olen ollut vauvan kanssa, olen myös imettänyt. Kauppakeskuksessa, marketin käytävällä olevalla penkillä, ravintolassa, autossa, huoltoasemalla, kyläpaikan sohvalla ja keittiössä, sisäleikkipuistossa, päiväkodin aulassa..

Suihkun lattia ja sauna jäi listalta :p

Takaisin