Mikä oli synnytyksesi kesto?

Eka 8h, toinen tulossa parin kuukauden sisään. Saa nähdä minkä mittainen :) ekan jälkeen ennustin et mun toka olis 4h :D
 
1. 2h 13min, ponnistusvaihe 10min
2. kiireellinen sektio, ei laskettu aikaa siis
3. noin 2h, ponnistusvaihe joku 10min
4. noin 6h, ponnistusvaihe 7min
 
1. Noin 18 tuntia, ponnistusvaihe 10min.

muoks nyt kun kakkonen on maailmassa:

2. 7h 44min, ponnistusvaihe 12min.
 
Muokattu viimeksi:
Papereissa saattaa lukea jotain 10h paikkeilla, mutta oma mielipiteeni on 48h, koska pisin tauko supistusten välissä oli 15min koko aikana. Vasta viimeiset 12h oltiin salissa.

Kuopuksesta mun mielestä meni 36h (sama juttu kuin edellä) mutta salissa oltiin joku 6h.

Ponnistukset onneksi menneet ihan minuuteissa molempien kohdalla.
 
Eka oli 2h 35min, ponnistus 8min
Toinen 3h 42min, ponnistus 2min

Molemmat käynnistettyjä. Ekassa sain enemmän käynnistyslääkkeitä, olisiko siksi ollut nopeampi loppurysäys. Toisessa meni vedet ennen kunnon supistuksia.

Mukavan nopeita synnytyksiä. Ekassa oli kyllä päivien lääkkeiden mättämisen ja kalvojen puhkaisun jälkeen supistusten voimakkuus ja tiheys aika raju verrattuna toiseen synnytykseen.
 
1. 12h 27min
2. 12h 14min

Ei paljo lyhentyny :Smiling Face With Open Mouth Ekassa kuitenkin oli parin vuorokauden kivulias latenssivaihe, joten todellisuudessa jouduin ekassa kärvistelemään aika paljon kauemmin.
 
22h 10min kirjattu. En oo aivan varma mistä tää on katsottu alkaneeksi, kun aika ei täsmää saliin siirtymiseen eikä kalvojen puhkaisuunkaan. Säännölliset supistukset alkoi jo paaljon aiemmin.
 
46.5 tuntia, kiireellisellä sektiolla syntyi sitten lopulta, kun homma ei edistynyt ja vauvalla alkoi olla turhan tukalat paikat + minulla kohtutulehdus. Toipuminen oli kyllä rankkaa.
 
Synnytyksen kestoksi merkattiin 10h. Se merkattiin alkaneeksi sairaalassa kymmeneltä aamulla ja vauva oli ulkona kahdeksalta illalla. Mielestäni synnytys oli kyllä jo käynnissä ennen sairaalaan tuloa. Kätilö ei vain halunnut uskoa sitä ennen kun tarkisti kohdunsuun tilanteen.
 
Taisi olla 22h, säännöllisiä supistuksia 6-15min välein oli tosin 46h. Tavallaan pitkä aika, mutta tässä ihmiselämässä lopulta vaan pari päivää. Väsytti kyllä kieltämättä. Sairaalaan mentiinkin lopulta univelan takia.
 
Papereissa saattaa lukea jotain 10h paikkeilla, mutta oma mielipiteeni on 48h, koska pisin tauko supistusten välissä oli 15min koko aikana. Vasta viimeiset 12h oltiin salissa.

Kuopuksesta mun mielestä meni 36h (sama juttu kuin edellä) mutta salissa oltiin joku 6h.

Ponnistukset onneksi menneet ihan minuuteissa molempien kohdalla.
Kolmas merkattiin jotain 12,5h. Supistuksia tuli 26h yhteensä, mutta alussa 10min välein tulleita ei vielä huomioitu. Katsottiin alkaneeksi vasta kun välit tihenivät noin 7 minuuttiin. Siitä kun supistusväli oli alle 5min, meni noin viisi tuntia syntymään.
 
Takaisin
Top