Mikä olet horoskoopiltasi?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mikä on tähtimerkkisi? Entä kiinalainen horoskooppisi? Mitä merkkejä perheen muut edustavat? Uskotko horoskooppeihin?

Olen leijona ja sattumoisin mieheni, äitini ja lapseni ovat kauriita. Kiinalaisessa olen hevonen, mies koira ja tyttö on apina :) Uskon kyllä joksenkin horoskooppeihin.

Kalat. Vastaan varsin hyvin horoskoopin kuvausta. Mies on jousimies, poika oinas. Kiinalaisessa olen kukko, mies sika ja poika apina. Joskus olin kovinkin innokas näiden suhteen, mutta esim. mieheni on vesittänyt horoskooppiteorioitani, koska ei ole ollenkaan merkkinsä kaltainen. :grin

Kokemukseni mukaan olen usein tullut toimeen oinaiden ja toisten kalojen kanssa. Haasteellisia tulla toimeen ovat olleet kauriit ja härät.

Kaksonen, kiinalaisessa apina. Mies rapu ja käärme, esikoinen skorpioni ja vuohi ja kuopus vaaka ja kukko.
Omassa ja lasten horoskoopeista oon löytäny paikkaansa pitäviä juttuja mut miehen kohalla menee sit iha mettään :joyful:

Olen kauris, kiinalaisessa taisi olla vuohi. Mies on kalat ja poika neitsyt. Poika on kiinalaisessa hevonen, mies ei osannut kertoa omaansa kun kysyin. En ole oikeastaan suuremmin kiinnostunut horoskoopeista, mutta ehkä luonnehoroskoopeissa saattaa olla jotain perää. Ainakin ihminen, joka ei tiennyt milloin olen syntynyt veikkasi kerran oikein horoskooppimerkkini. :confused: Hivenen huvittaa, kun anoppi on sanonut ettei hän tule kauriiden kanssa toimeen. No siinä ainakin menee oikein sillä me ei oikein tulla toimeen. (Toisaalta en tiedä kovinkaan montaa, joka tulisi hänen kanssa toimeen.) :grin

Olen leijona, kiinalaisessa tiikeri. Joten aikamoinen kissapeto siis :laughing025

Mies on rapu, esikoinen skorpioni ja keskimmäinen jousimies. Kolmas mitä todennäköisimmin tulee olemaan vaaka.

Ja luonnehoroskoopeista löytyy yhteneväisyyksiä kyllä jonkin verran, mutta en muuten horoskooppeihin usko.

Itse olen kuulemma aika harvinainen tapaus, nimittäin skorpioni ja kiinalaisessa horoskoopissani hevonen. Tuttava joka harrastaa astrologiaa halusi välttämättä tarkemmin tutustua minun tähtikarttaani ja sanoi sen olevan mielenkiintoisimpia tapauksia joita on ikinä nähnyt. Tiedä sitten miten tuo tulkitaan. :rolleyes: Skorpionin piirteistä tunnistan kyllä itseni oikein hyvin.
Mies ja parhaat ystäväni ovat kaikki vaakoja, eli heidän seuraansa olen selvästikin väkisin hakeutunut. :grin

Olen vesimies. Kiinalaista horoskooppia en tiedä. Uskon osittain niihin, mutta en ole koskaan pahemmin ollut kiinnostunut niitä tutkimaan. Vesimiehen kuvaus ei sovi itseeni juuri ollenkaan. En tiedä yhtään sitäkään, minkä merkin kanssa tulen toimeen ja minkä en. Lähipiiristä löytyy monia merkkejä, mutta ei vesimiehiä.

Kaksonen, Kiinalaista en muista. En kyllä ole kovinkaan tyypillinen kaksonen koska en ole kovinkaan puhelias tai tykkää ihmisten seurasta tai esiintymisestä. Jossain taisi olla jotain siitä että kaksoset pärjäävät hyvin uusissa tilanteissa ja paikoissa, tämä kai pitää paikkaansa kun olen aina kevyesti pihalla kaikesta, oli se sitten uutta tai vierasta :D

Kiinnostava aihe. Jonkin koulukunnan mukaanhan on olemassa myös 13. tähtimerkki Käärmeenkantaja ja tämä muuttaa hieman kaikkien muiden merkkien ajanjaksoja. Eli jos oma merkki ei tunnu omalta, kannattaa kurkata, mikä merkitsee olisit toisen tulkinnan mukaan. Itse olen molemmissa tapauksissa Vesimies ja ilmennän merkkiäni äärimmäisen hyvin :)

Mm täältä voi käydä katsomassa onko oma merkki oikeasti oma :D
https://www.radionova.fi/uutiset/ajankohtaista/a-103155

Itse olen molempien tulkintojen mukaan oinas ja niin sovin kuvaukseen niin hyvässä kuin pahassa. En osaa näihin uskoa mutta hauskaahan näitä on joskus miettiä. Kiinalaisessa rotta ja sekin kyllä kolahtaa. Miehen osalta sopii paremmin tuo "uusi tulkinta", on enemmän kalat kuin oinas, esikoinen taas on ilmetty härkä kun taas tuon uuden tulkinnan mukaan olisi hänkin oinas. Pässinpäitä koko talous :D

Mäkin pysyn kalana tänkin kartan mukaan (tajusin tossa, että mähän oon kalakukko, mitä osuvinta), poikakin on edelleen oinas, mutta miehestä tulee tämä erikoinen käärmeenkantaja. Oli pakko lueskella vähän luonnekuvauksia ja saatto päästä pieni nauru, tää on paljon lähempänä kun jousimies. Aika jännä.

Kas kas, mähän olen tuon "uuden" mukaan jousimies enkä kauris. Muut pysyy omassaan. Pitänee katsahtaa mitä jousimiehestä sanotaan.

Itse pysyin kyllä skorpioonina mutta kaikki tutut muuttuivat vaaoista neitsyiksi. :hilarious: Mielenkiintoisia juttuja!

Takaisin