Miittinki ?

Jenni90

Asioista perillä oleva
Olisko kiinnostusta / aikaa suunnitella jonkunmoinen miittinki ? 
Sellainen, johon suurin osa pystyisi osallistumaan...
Tokihan nyt on paljon mammoja jotka töissä / juuri synnyttäneet / pika pika menossa synnärille mutta jos tässä joskus saisi aikaiseksi ? 

Mitä ootte mieltä ? 


 
Mukana myös jos vaan ei olla just synnärillä :) Olisko kellään ehdotusta päiväksi? Esim. onko Henni tai Jenni miettiny millon ois seuraava reissu edessä tänne etelään sieltä kauempaa? 
 
MEiän olis tarkotus tällä viikolla lähtee sinne Etelään päin,mutta katotaan.... mutta siis kyllä me päästään tulemaan kunhan vain ajoissa sovitaan kaikki .
 Mä oon tällänen mammalomalainen, joten heittäkää te  työssä käyvät jotain ? 
 
jenni ookko millo eteläs päin?ite oon viikonloppuna myöskin...

mut heitelkää ehotuksia ilmolle
 
Meillä on viikonloppuna esikon 4v bailut joten silloin ei päästä osallistumaan mihinkään tapaamisiin mutta esim. ma & ti (24 - 25.10) mulla on vapaana, jos silloin joku olis treffailu tuulella :)
 
miedän reissu siirtyi ja ollaan tiistaina tulossa / menossa Espooseen ja sitte ajettelin mennä ehkä torstaina Lauralle ?  Lauraaa? :D
 
juujuu Jenni! Tervetuloa! ;)

me kans ollaan halukkaita osallistumaan miittinkiin mahdollisuuksien mukaan!
 
en o paljo pyöriny vaun sivuilla ku kone niin hidas ja raskaat sivut, kännykälläkä ei aukee =/

mutta, näköjää jääny vähän auki näköjää miittingin sopiminen, mutta ollaan mukana jos sellanen järjestetään :)
 
Takaisin
Top