Mihin haluaisit matkustaa?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Mihin haluaisit lähteä reissuun? Tai onko jo suunnitelmissa jokin kohde?

Mä juuri haaveilen Italian-matkasta ensi kesänä... Olisi ehkä mahdollisuus lähteä kahdestaan miehen kanssa johonkin kolmeksi yöksi, ja siinä ajassa ehtisi juuri käväistä lempimaassani. Toki mitään Rooman-reissua ei noin lyhyessä ajassa kannata tehdä (etenkään kun mies ei ole ollut siellä ikinä - tai Italiassa muutenkaan), mutta jonkun pienemmän kaupungin ehtisi nähdä lyhyemmässäkin ajassa. Tällä hetkellä mietin Firenzeä (ja vähän Venetsiaa). Molemmissa olen ollut, Venetsiassa kahdestikin, mutta menisin kyllä ilomielin uudestaan.

Lisäksi haluaisin viedä lapset johonkin suht edullisesti, esim. Pärnuun tai sitten Puolan Gdanskiin. Pärnussa olen ollut lukuisia kertoja, mutta se on aina yhtä kiva pieni rantakaupunki - ja esim. Tallinnaan verrattuna hyvin edullinen. Gdanskiin taas pääsisi tunnin lennolla suoraan täältä Turusta, mikä olisi ihanan vaivatonta tämän lauman kanssa. :)
 
Olen matkustellut niin vähän että haluaisin moneenkin paikkaan. Lontoo (köh Potter-studiokierros) taitaa olla päällimmäisenä. Tai sitten olisi kiva tehdä joko miehen tai koko perheen kesken Tallinna-reissu.
 
Mä eilen juuri aloin suunnitella koko perheen reissua Berliiniin kesäksi, mutta mies toppuutteliheti ja sanoi, että katotaan lähempänä kesää mikä mun vointi on. Kesälomat meillä heinäkuussa, jolloin olen 6kk raskaana ja edellisessä raskaudessa oli tosi pahat iskiaskivut ja aika toimintakyvytön puolet odotuksesta. Ite en ole ollut lentokoneessa sitten 15 vuoteen :eek:

Keväällä lähden esikoisen kanssa kahdestaan Tukholmaan laivalla, mut ei mitään hajua mitä me siellä tehdään. Lähinnä vaan kahdenkeskeistä laatuaikaa lapsen kanssa. :grin
 
Pitkästä aikaa haluaasin rantalomalle. En oo ollu 2009 jälkeen ku kaupunkilomilla, häämatkaki tehtiin Islantiin tammikuus, ei todellakaa rantaloma :D huhtikuun lopus käydään kahden Pariisis, vuosi sitte oltiin kanssa. Rakastuin siihen kaupunkiin :Heartred
Poikien kans kävin elokuus Tanskas, sinne tehdään varmaan kesällä taas reissu kun vauvakin on syntyny.
Rantalomaa suunniteltiin vuoden päähän mutta katsotaan, 3 lapsen kans se ei nautinnolliselta kuulosta. Lasten kans oon haaveillu Budabestiä.
 
Lähtisin melkein minne vaan, mutta hoitovapaalla on realistista haaveilla ehkä lähinnä jostain risteilystä. Jos ei olisi mitään rajoja, niin ehkä Malediiveille. Tai Uuteen-Seelantiin. Tai kiertelemään Kaakkois-Aasiaan. Tai.....:cool:
 
Haluaisin Australiaan. Lukiossa katsoin joitain kielimatkoja sinne, mutta matkakassa puuttui joten.. Ehkä joskus :angelic:
 
Mä eilen juuri aloin suunnitella koko perheen reissua Berliiniin kesäksi, mutta mies toppuutteliheti ja sanoi, että katotaan lähempänä kesää mikä mun vointi on. Kesälomat meillä heinäkuussa, jolloin olen 6kk raskaana ja edellisessä raskaudessa oli tosi pahat iskiaskivut ja aika toimintakyvytön puolet odotuksesta. Ite en ole ollut lentokoneessa sitten 15 vuoteen :eek:

Keväällä lähden esikoisen kanssa kahdestaan Tukholmaan laivalla, mut ei mitään hajua mitä me siellä tehdään. Lähinnä vaan kahdenkeskeistä laatuaikaa lapsen kanssa. :grin
Berliini on kyllä ihana :Heartred kaksi kertaa käynyt ja kolmas kutkuttelisi..
 
Meillä on loppukesälle, alkusyksylle haaveissa perheloma Kreikkaan, Kyprokselle taikka Kroatiaan.
Jos oisi rahaa ja saisin matkustaa minne vain niin haluisin käydä mm.mauritiuksella, malediiveilla, Uudessa-Seelannissa, australiassa, Thaimaassa, pohjois-amerikassa, lista oisi varmaan melkein loputon..
 
Ensi jouluksi mennään sukuloimaan Uuteen-Seelantiin, tarttee kohta varata lennot että saa "halvalla" :)

Kesällä käyn likkakavereiden kanssa Lontoossa jos maltan jättää 10kk vauvan yöksi tai pariksi - tai saan suostuteltua miehen mukaan. Tosin voisin sen skipatakin, kaupunkilomat ei yleensä jaksa kiinnostaa.

Olen muutenkin vähän huono matkustamaan, nuorempana tuli maailmaa koluttua eikä ole oikein mitään suurempia haaveita. Eteläinen Afrikka oli kauan haaveena mutta nyt on sekin koluttu.

Ns. lähikohteista Maltaa on mietitty.
 
Aiemmin minulla oli lähes aina matkakuume ja yleensä jo seuraava matka varattuna. Nyt on kolmisen vuotta tuntunut ettei tee mieli ulkomaille, joten ei olla lähdetty. Olen yrittänyt oikein pinnistellä ja katsella kuvia että tulisi mieliteko kun nyt vielä olisi helppo lähteä kun olen hoitovapaalla eikä tarvitse miettiä, milloin saa lomaa. Ei se matkakuume vaan nyt syty, ei rantalomalle eikä kaupunkiin.
 
Takaisin
Top