[PARSEHTML]Ai herranen aika kun sai hyvät naurut täältä :D <br />
Meillä kans mieheltä kyllä tullu sellasta settiä välillä, että en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Nyt viimesin oli, kun käytiin sairaalan synnytysvalmennuksessa jossa sitten tietenkin näytettiin video synnytykseen liittyen.. Lähettiin sitten kesken tän valmennukssen pois, kun mulla ei enää perä kestäny istua.. mies sit oli tooosi pitkään hiljaa, eikä oikeen tuuminu mitään, näytti vaan kovin mietteliäältä. Sit aikani kyselin, että mitä mahtaa hän pohtia niin hieman nolona tuuma <br />
" niin kun eikö siinä synnytyksessä veri roiskukkaa.." hetken aikaa tuijotin miestä suu auki kunnes repesin sit ihan toooootaalisesti. Ihmekkös raukka suhtautunutkin vähän varauksella synnytykseen.. Toinen oli tässä vähän aikaa sitten, kun käytiin keskustelua seksistä, niin miehen kommentti oli:<br />
"No kuule, empä minäkää tykkäis ku minun yksiön ovella koko ajan joku ois koputtamassa.." <br />
<br />
Ja sit tätä en tajua.. mies kun laittaa päänsä masulleni, niin muksu alkaa samantien potkimaan. Mies sit aina sormella tönäsee takas, ja muksu potkasee. Ja tätä saattaa jatkua useampikin tovi.. ja auta armias, jos minä satun puuttumaan tähän "miesten väliseen leikkiin", niin tulee niin loukkaantunut katse miehen suunnalta ja tuhahtaa vaan ja tuumaa "SHHHHHHHH me leikitään" :D<br />
<br />
Kaikkea ne hekin miettivät pienissä päissään :'D[/PARSEHTML]