[PARSEHTML]Eiiih, kuolen ehkä nauruun! :DD<br />
<br />
Näitä oli jossain vaiheessa enempikin muistissa, mutta jaetaan nyt alkuunsa vaikka tää stoori, joka ei ehkä kerro miehen hölmöydestä vaan tilannetajun puutteesta ja naisen hormoneista. <br />
<br />
Kyseisenä aikana odotin siis esikoistamme ja hormonit riivasivat ihan toden teolla. Olin keittiössä ja kurotin kaapista jotain kulhoa, onnistuen tiputtamaan toisen mun lempparirakkaista Nalle Puh -murokulhoistani. Hetken aikaa tuijotin hölmistyneenä sirpaleita, sitten sohvalla (näköyhteyden päässä olevaa miestäni) ja murahdin "Höh!" johon tämä mies meni sanomaan "No kannattiko se nyt rikkoa?" sellaiseen ironiseen sävyyn. Ja voi että, tämä naarashan se siitä sitten lievästi suutahti! :D Tuli kuulkaa vuosisadan itkupotkuraivarit, että mies ei ollenkaan tajua sympata kun mä rikoin mun lempparimurokulhoni ja nyt en enää ikinä voi syödä siitä muroja! Luojan kiitos mies päätti pitää suunsa kiinni, eikä todennut, että onhan niistä vielä toinen siellä ehjänä, ja että mä en koskaan edes syö muroja :D<br />
<br />
Tätä samantyyppistä miesten hölmöyttä on muuten jollain toisella palstalla otsakkeella, jossa on miesten möläytykset synnytyksessä... ihan loistojuttuja sielläkin, nauroin aivan kippurassa niille odotusaikana![/PARSEHTML]