Vastaa ketjuun

[PARSEHTML]Eiiih, kuolen ehk&auml; nauruun! :DD<br />

<br />

N&auml;it&auml; oli jossain vaiheessa enempikin muistissa, mutta jaetaan nyt alkuunsa vaikka t&auml;&auml; stoori, joka ei ehk&auml; kerro miehen h&ouml;lm&ouml;ydest&auml; vaan tilannetajun puutteesta ja naisen hormoneista. <br />

<br />

Kyseisen&auml; aikana odotin siis esikoistamme ja hormonit riivasivat ihan toden teolla. Olin keitti&ouml;ss&auml; ja kurotin kaapista jotain kulhoa, onnistuen tiputtamaan toisen mun lempparirakkaista Nalle Puh -murokulhoistani. Hetken aikaa tuijotin h&ouml;lmistyneen&auml; sirpaleita, sitten sohvalla (n&auml;k&ouml;yhteyden p&auml;&auml;ss&auml; olevaa miest&auml;ni) ja murahdin "H&ouml;h!" johon t&auml;m&auml; mies meni sanomaan "No kannattiko se nyt rikkoa?" sellaiseen ironiseen s&auml;vyyn. Ja voi ett&auml;, t&auml;m&auml; naarashan se siit&auml; sitten liev&auml;sti suutahti! :D Tuli kuulkaa vuosisadan itkupotkuraivarit, ett&auml; mies ei ollenkaan tajua sympata kun m&auml; rikoin mun lempparimurokulhoni ja nyt en en&auml;&auml; ikin&auml; voi sy&ouml;d&auml; siit&auml; muroja! Luojan kiitos mies p&auml;&auml;tti pit&auml;&auml; suunsa kiinni, eik&auml; todennut, ett&auml; onhan niist&auml; viel&auml; toinen siell&auml; ehj&auml;n&auml;, ja ett&auml; m&auml; en koskaan edes sy&ouml; muroja :D<br />

<br />

T&auml;t&auml; samantyyppist&auml; miesten h&ouml;lm&ouml;ytt&auml; on muuten jollain toisella palstalla otsakkeella, jossa on miesten m&ouml;l&auml;ytykset synnytyksess&auml;... ihan loistojuttuja siell&auml;kin, nauroin aivan kippurassa niille odotusaikana![/PARSEHTML]

Lataa…
Takaisin