Miesten kuukautiset

puikula

Vauhtiin päässyt keskustelija
Nyt ottaa koville, todella koville. Mulla ei o havaittavia menkkaoireita vuodon lisäks, mutta mun ukkoni...
Voi jessus sentään ku on taas ollu mieli väärinpäin pari päivää.
Tämä toistuu aika ajoin vaikka mikään ei päällisin puolin ole huonosti. Olen tässä parinkymmenen vuoden aikana tullut siihen tulokseen että jonkinlaiset menkat on sillä kans.
Nyt sitten tänään ilmoitti että hänelle on tullut vuosisadan flunssa. Ei siinä mitään mutta joka kerta kun tulee kipeäks, siis normi flunssaan, maailma kaatuu.
Ja nyt nämä kaks maailmoja kaatavaa asiaa on yhtäaikaisesti päällä.
Täytynee lähteä evakkoon muksun kanssa.

Onko kukaan huomannut kuukautisoireita miehessään vai onko tämä vain 'korvieni välissä'?
 
Itsekin oon tullut tulokseen että miehillä jotkin kuukautisten kaltainen aika on :) Miehen kanssa ku alettiin seurustelemaan ja ennen sitä niin ittellä ollu kuukautisaikana mieli nyrjällään ja pahatuulinen. Menikö puolisen vuotta niin ittellä alkoi helpottaa menkkaoireet ja pahantuulisuus niiden aikaan, ja miehellä taas alkoi ne :D Ja aina kun mulla oli kuukautiset tai ne oli tuloillaan niin jokin oli aina vinksallaan.
 
Me ollaan ukkelin kanssa oltu yhdessä kohta 9-vuotta ja en varsinaisesti menkkoja ole huomannut, mutta se on raskaana! Siis samaan aikaan kun minä, sillä kasvaa maha, ja sillä on ihme ällötyksiä ja himppoja ja muutenkin jotenkin "outo" :D ja vain silloin kun ollaan saamassa vauva... Kai ne vaan elää niin synkassa meidän kanssa? Voimia pms miesten kanssa:)
 
Kun mulla oli raskaus alussa, en voinut yhtään pahoin, mutta mies yökkäili aamuisin:D Ja noihin menkkoihin... Tuntuu, että miehellä on ehkä joka kolmas päivä sellaiset pikamenkat -alkaa arvaamatta ja yllättäen mutta loppuukin nopeasti. Välillä miehellä on alkanut menkat töissä...
 
En tiedä onko miesmenkat vai mikä on, mutta meillä on taas asunut kärtty nyt tämän viikon. Jokaisesta pikkuasiasta hirveä niuhotus. :banghead:
 
Musta tuntuu, että meillä (siis miehellä) on kierto kyllä nyt "vähän" sekasin... Ettei ihan hormooni häiriöksi lueteltavissa! :confused: Joka toinen päivä kamalaa niuhotusta joka asiasta ja sitten taas kaikki on niin hyvin, että vallan! Ja sit taas tulee huonopäivä... Huoh! o_O Luojan kiitos meillä naisilla on niin paljon helpompaa! :playful:
 
Takaisin
Top