Mies !

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muks.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Muks.

Oman äänensä löytänyt

Just viime viikonloppuna (oli mun mun isän kanssa mökillä ja sit yksin kotona) soitti kännissä kuinka haluis olla mein kanssa vaan kotona viikonlopun.

Nyt kun siihen oli mahdollisuus, "pakko lähtee dokaan kun en tiedä koska sit taas pääsen."

Sinne meni, tuli kotiin jo 00.15. Päätti sit alkaa oksentaan yöllä, MAKUUHUONEEN LATTIALLE !!!

Mä siirryin sohvalle jo yhden aikaan kun en saanu nukuttua makkarissa, onneks siirryin. Kävin viemässä ämpärin ja paperia ja vedin oven kiinni. Olkoon ihan keskenään siellä hajussa. Minä en niitä todellakaan siivoa, 2 kertaa oon jo illan päätteeks ne makkarin lattialta aiemmin siivonnu. 

Mä salaa toivoin että oisin saanu tänään nukkua pidempään kun klo 6. Edes kerran sillon ku poika kotona, viimeks saanu rauhassa nukkua kun meillä oli vappuna muutto ja poika oli hoidossa mun vanhempien luona. Mies hakee sääliä joka päivä "Anteeks et oon näin väsyny.", "mä oon ihan poikki, sori." , "Anteeks et oon vaan tänään tälläi joka makaa sohvalla, oon ihan väsyny.". Kyllä mäkin voin kertoo kuin väsyny olen kun ollu periaatteesa 24/7 pojan kanssa nyt sen 9kkm heränny jokaikinen yö pojan heräilyihin, jokaikinen päivä ja yö hoitanut pojan. Toki mies sen kanssa leikkii myös tms. Mutta syöminen, vaipanvaihto, pukeminen jne, tekee vain jos satun joskus pyytämään että ei millään viittis. 

p.s. poika nukku vihdoin tän yön hyvin (kuumuus pilannu yöt), mutta päätti herätä sit 05.10 hirveen huudon kera. Mä nukuin yhteensä sen 4h..

Miten miusta tuntuu, että jos naiset käyttäytys samalla lailla kuin miehet, niin miehet heittäs naiset pellolle sen enempää miettimättä...saatan tietenkin olla väärässä

Starletti oon ihan samaa mieltä. Ei kattois tuollasta. Varsinkaan jos ite ois lapsen kanssa 24/7 ja toinen tekis noin !!

Hei
Tuollaiset ukot ei taida olla ihan valmiita isiksi kun noin käyttäytyvät. Ole ylpeä itsestäs, että hoidat ja huolehdit lapsestas, kyllä se tenava sit myöhemmin tietää keneen voi luottaa ja turvata. Mua jurppii jotku muijat, jotka ei osaa ite hoitaa pentujaan vaan ukon pitää olla koko ajan vierellä, mä en ainakaan haluais olla niin avuton etten uskaltas lapseni kanssa käydä missään ilman ukkoa. Tsemppiä ja jaksamista!

Kyl muakin välil pännii, ku mies + miehen suku odottaa että hoidan lapsen tosta noin vaan, ilman mutinoita niin kauan kun joudun takasin työelämään.

Mä oon myös kokenu sen et mies menee miten haluaa ja mä oon lapsen kanssa 24/7 (paitsi eilen kun pääsin työhaastatteluun ja siellä meni kokonainen tunti :) ) ja jokaikinen yö mä oon se joka herää pojan itkuun ja jokaikinen aamu kun poika herää kuinka aikasin, mä olen se joka menee syöttään pojan ja tekemään sille aamupesut ja aloittamaan muut touhut.

Onneks hän leikkii pojan kanssa, mutta päivässä ehkä puoli tuntia kun sitten taas pitää mennä johonkin tai pitää leikkii tietokoneen kanssa. Mulla on pari kertaa kiehahtanut, mutta mies vaan sanoo vastaan, kun mulla näin ja näin päivät eikä mulla oo yhtään aikaa. Miksi hittolainen halusit perheen perustaa, jos aikas ei riitä pojalle. Sitten alkaa mun syyttely siitä kun en oo imuroinu tai pessy hänen vaatteitaan... AAAARRRRGGGHH!!!!

Aloitan työt tulevana maanantaina ja saa nähdä miten pojilla täällä menee, tuleeko kesken työpäivän paljonkin soittoja mitä mä teen ja tuu auttaan. Nyt mies saa kyllä herätä pojan mukana ja syöttää ja vaihtaa vaipat. Armoa en nyt tunne yhtään.

Takaisin