Just viime viikonloppuna (oli mun mun isän kanssa mökillä ja sit yksin kotona) soitti kännissä kuinka haluis olla mein kanssa vaan kotona viikonlopun.
Nyt kun siihen oli mahdollisuus, "pakko lähtee dokaan kun en tiedä koska sit taas pääsen."
Sinne meni, tuli kotiin jo 00.15. Päätti sit alkaa oksentaan yöllä, MAKUUHUONEEN LATTIALLE !!!
Mä siirryin sohvalle jo yhden aikaan kun en saanu nukuttua makkarissa, onneks siirryin. Kävin viemässä ämpärin ja paperia ja vedin oven kiinni. Olkoon ihan keskenään siellä hajussa. Minä en niitä todellakaan siivoa, 2 kertaa oon jo illan päätteeks ne makkarin lattialta aiemmin siivonnu.
Mä salaa toivoin että oisin saanu tänään nukkua pidempään kun klo 6. Edes kerran sillon ku poika kotona, viimeks saanu rauhassa nukkua kun meillä oli vappuna muutto ja poika oli hoidossa mun vanhempien luona. Mies hakee sääliä joka päivä "Anteeks et oon näin väsyny.", "mä oon ihan poikki, sori." , "Anteeks et oon vaan tänään tälläi joka makaa sohvalla, oon ihan väsyny.". Kyllä mäkin voin kertoo kuin väsyny olen kun ollu periaatteesa 24/7 pojan kanssa nyt sen 9kkm heränny jokaikinen yö pojan heräilyihin, jokaikinen päivä ja yö hoitanut pojan. Toki mies sen kanssa leikkii myös tms. Mutta syöminen, vaipanvaihto, pukeminen jne, tekee vain jos satun joskus pyytämään että ei millään viittis.
p.s. poika nukku vihdoin tän yön hyvin (kuumuus pilannu yöt), mutta päätti herätä sit 05.10 hirveen huudon kera. Mä nukuin yhteensä sen 4h..