Meillä on kans tilanne se et mies aika usein kattoo vieraita, mutta mä aina huomaan sen ja leikillään sanon että vaimo on tässä vieressä. Ja sit välillä itse sanon et kato kun hyvä takapuoli tolla naisella ja mies siihen toteaa että no en olis huomannu jos et ois sanonut. Sit jos telkkarissa on vaikka joku komee, niin saatan sanoa et jopas on hieno, mutta ei voi komea kuin sä.
Mun mies aina välillä kertoo että on päivällä nähnyt jonkun nätin, mut käänsin heti pään pois :D tai joku nainen on flirttaillut sille kun en oo ollu siinä, niin en koe sitä mitenkään uhkaavana. Mitä väliä jos kaikki flirttailee sille, enemmän mietityttää jos mies tekis asialle jotain.
Toisaalta taas, mulla on ollut nuorempana tosi huono itsetunto ja olen tukeva, vaikka se ei suoranaisesti siihen liitynkään, mut mun tapauksessa liittyy. mutta kun tapasin mieheni, hän on saanut minut kokemaan että olen todella seksikäs ja kaunis. Hän sanoo päivittäin minua nätiksi.
Mä en koe häiritsevänä et mieheni välillä katsoo muita, ei kai kukaan sokeaksi tule parisuhteessa. Tiedän kuitenkin että minua hän haluaa ja minun kanssa olla. Itsetuntoni on vain kasvanut todella hyväksi suhteemme aikana. Ja varmaan oma ikäkin tuonut oman osansa.
Me molemmat ollaan sitä mieltä että kaikki pitää päivän tapahtumat pitää olla kerrottavissa toiselle, vaikka niitä ei nyt kertoisikaan. Ja se on ollut meidän luottamuksen periaate ja toiminut.
Varmasti kuitenkin jos suhde on alussa, ymmärrän että asia mietityttää ja oikeastaan aiheestakin. Toinen pitää tunte todella hyvin et tollasesta voi ottaa rennosti. Ja se vaatii tosi hyvää luottamusta. Puhukaa asiasta avoimesti, ja jos et vakuutu, vasta sitten miettisin muita ratkaisuja.