Mies viekottelee omaa ystävääni

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Hei! Kertokaapa mielipiteenne tähän asiaan. Lapsuuden ystäväni asuu naapurikaupungissa, ennen olimme hyviä ystäviä mutta nytten emme ole nähnyt pariin vuoteen ja sillon tällöin kysytään pakolliset kuulumiset. Mieheni on aina ollut sitä mieltä että tämä ystäväni on täysi ääliö ja tyhmä ynm.. nuoruusvuosina tämän kyseisen ystävän kans tehtiin kaikki tyhmää ja varmaan mieheni siksi juuri ei pidä hänestä! NOH, mutta facebookissa hän on useaan otteeseen jutellut kyseisen naisen kanssa, vaikka sanoo vihaavansa häntä. Tämä nainen työskenteli ennen kahvilassa jossa mieheni monesti sitten työn ohella kahvilla kävi. Heti naisen haettua muihin hommiin mieheni on udellut häneltä etteikö ole enää töissä kyseisessä paikassa kun ei ole näkynyt ja kysynyt heti perään että missä nykyään on töissä. Onpahan kysynyt myös että seurusteleeko yhen sanotaanko vaikka Mikon kanssa vielä!!! En ymmärrä.. mieheni ei muka siedä kyseistä ihmistä ja silti selkäni takana rupattelee sille vaikka ja mitä.. ja muutenkin kirjoitus on vähän niinku "flirttailevaa".. olemme olleet yhdessä 7vuotta ja 4kk ikäinen tyttö vauva meillä on. Mieleeni on juolahtanut että halajaako tämä mieheni nyt mitä häneltä..

Kannattaa kysyä ihan suoraan mieheltä, että mitä hän oikein ajaa takaa. Kokemusta on, että kun miettii (mitä tahansa) asioita yksin päässään, niin ne alkavat hyvin helposti elää omaa elämäänsä, niin sitä tulee ihan vainoharhaiseksi ja sittenhän ne vasta vaivaavatkin. Joten suoraan vaan kysymään mieheltä, että mikä tämä juttu oikein on! Nyt on otollinen aika selvittää asia, kun kärpäsestä ei ole vielä tehty härkästä.

Kiitoksia vastauksesta! Kerran kysyinki mieheltäni ihan suoraan ja hän väitti että tämä kyseinen nainen on keksinyt kaiken ja sitä en usko, koska olen tekstit nähnyt itse. Nainen on todella kaunis ja hyvännäköinen joten olisiko mies sen takia jollain tavalla kiinnostunut hänestä. En tosiaan saa miestäni puhumaan ja tuskin hän sitä minulle kertoisi jos olisi kiinnostunut hänestä!! Hankala tilanne ja todella rasittava!

Voih, kuulostaapa hankalalta! Hmm, on tosiaan hankala yrittää puhua toisen kanssa, jos toinen ei kerro asioita ja ole rehellinen. :/ Ja törkeää vielä mieheltä väittää, että asia ei ole totta, jos olet itse nähnyt viestit.. Oletko sanonut, että olet nähnyt viestit? Se voisi herättää miehen ja palauttaa maan pinnalle. Ehkä saada jopa kertomaan, että mikä flirtti tms. siellä nyt on meneillään. Entäs voisitko kysyä tältä naiselta itseltään, että onko hän flirttaillut tms. miehesi kanssa? Voisiko sitä kautta jotenkin saada väylän puhumiselle auki? 

Tosiaan hankala tilanne, paljon tsemppiä, että asia ratkeaa! Varmasti todella inhottavaa nähdä ja kokea tuollaista omalta mieheltä. :(

Oletko kysynyt mieheltä, mitä mieltä hän olisi tilanteesta jos tilanne olisi toisin päin? Sinä olisit tekemisissä hänen miespuolisen ystävän kanssa...

Toisaalta, te olette valinneet toisenne aikoinaan ja onko tämä naisihminen luotettava, ettei hänellä olisi katalia ajatuksia suhteestanne? Kateus voi teettää kummia...

En ole kertonut miehelleni että olen nähnyt viestit, ehkä pitäisi! Mutta olen aika varma jo mitä sieltä tulee vastaukseksi.. hän leimaa minut sen jälkeen mustasukkaiseksi ja ihmiseksi johon ei voi luottaa.. hän todennäköiseksi kääntäisi asian niin että vika olisi minussa! Ja sen jälkeen olisi varmaan mykkäkoulua tiedossa :/  Tieten voisin puhua tälle naiselle, mutta jotenkin minua hävettää puhua hänen kanssaan tälläisesta asiasta "että onkos teillä jotaki sutinaa mieheni kanssa". Miten voisin kysyä hienovaraisesti tältä naiselta asiasta? Minulla ja miehelläni muuten menee hyvin, kesällä oli melko rankkaa kun tyttö syntyi ja muutimme samalla joten emme voineet säästyä konfilkteilta. Mutta nyt on mennyt jo paremmin! Ja mieheni on kyllä muuten ihana, mutta tätä juttua en vain ymmärrä. Onkohan hän kyllästynyt ja etsii jotain jännitystä tai jotain!? Seksielämässä ei ole moittimista, synnytyksen jälkeen se jopa parani! :) Voikun voisi noita miehiä ymmärtää! 
    Joissakin asioissa tämä kyseinen nainen ei kyllä ole luotettava, onhan hän nuorempanakin vietellyt muutamaa poikaystävääni. Mutta minun mielestä tähän juttuun tarvitaan aina kaksi ihmistä, ja yleensä se on mieheni tehnyt aloitteen juttelun suhteen näin netissä, en tiedä miten he sitten ovat kasvotusten olleet /jutelleet!! Ja ajatus siitä että tekisin näin mieheni ystävän kanssa olisi kummallista, en koskaan kyselisi keneltäkään mieheni ystävältä tuollaisia asioita ja muutenkaan olisi tekemisissä netissä ynm.. Vain silloin ku mieheniki on paikan päällä! Ehkä pitäisi odottaa ja katsoa jatkuuko tämä ja jos jatkuu niin nostaa kissa pöydälle, vaikka siitä riitaa tulisikin! Huh, tulipa pitkä rimpsu! :D mukavaa tänne kirjoitella omia ajatuksia kun saa niihin vastauksiakin! :) Kiitos!

Vieras kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta! Kerran kysyinki mieheltäni ihan suoraan ja hän väitti että tämä kyseinen nainen on keksinyt kaiken ja sitä en usko, koska olen tekstit nähnyt itse. Nainen on todella kaunis ja hyvännäköinen joten olisiko mies sen takia jollain tavalla kiinnostunut hänestä. En tosiaan saa miestäni puhumaan ja tuskin hän sitä minulle kertoisi jos olisi kiinnostunut hänestä!! Hankala tilanne ja todella rasittava!

Sinuna pyytäisin miestä poistamaan kyseisen naisen fb kavereistaan ja miehen tulisi lopettaa kaikki kontakti siihen naiseen, jos näin ei käy on suuri todennäköisyys että miehellä on jotain suunitelmia sen naisen varalle.

Takaisin