Mies, seksi ja omituiset himot...

minna_tku

Vasta-alkaja
Meillä on koko raskauden ajan ja sitä ennenkin ollut vallan mainio ja hyvä elämä tuolla makuukammarin puolella. Nyt raskauden aikana miehen halut ovat kaikonneet ja itselläni taasen se vaan kasvanut. Tiettyjä vaikeuksia tietysti tulee seksin suhteen, kun raskaus etenee, mutta onko teillä muuttuneet himojen, halujen kohteet? Itse ainakin pidän ja haluan sellaisia asioita joista en ole aiemmin pitänyt. Näköjään se "himo" iskee seksinkin saralla [:)]
 
Meillä on vähän niin päin, että itsellä on halut hiipuneet, miehellä ehkä pysyneet ihan ennallaan. Vähän hiljaiseloa on viime aikoina tällä saralla ollut.. 
 
Minullakin alkuraskauden pahoinvoinnin jälkeen halut tuntuivat kasvavan. Miehelläni oli samaan aikaan selvästi hiljasempi aika, siinä meinasi välillä syntyä pieniä perheriitoja aiheesta. Minä tietysti kasvavan vatsani kanssa tuskailin että miehen hiljainen kausi johtuu minusta ja muuttuvasta vartalostani. Koin kauhean ristiriitaisena omatkin tunteeni kun välillä hypistelin onnellisena äitinä vauvan vaatteita ja välillä fantasioin aikuisviihdeurasta, kasvavien halujeni vuoksi [:)]

Onneksi avoimesti puhuminen auttoi. Sain myös miehen ymmärtämään (ehkä) kuinka välillä halujen keskellä on vaikeuksia keskittyä kun mahassakin jumpataan. Mies kun ei ensimmäisellä kerralla kovin hyvällä ottanut kun kesken aikuisten leikkien minä remahdan nauruun kun masuasukki pistää myös jalalla koreasti[:D]
 
Takaisin
Top