PiPaNat
Kommentoinnin ninja
Olen kehdannut yhden ystävän kanssa jutella aiheesta ja nyt ajattelin kysellä teiltä, tuntuuko kenestäkään samalta!? Olemme mieheni kanssa 3vuotta yrittäneet saada lasta nyt olen viikolla 18 + 6. Olemme molemmat todella onnellisia tästä raskaudesta ja mieheni on ihanasti ollut mukana ja tukenut minua kokoajan. Itseäni on yllättänyt omat tunteeni silloin kun mieheni on ulkona kavereiden kanssa tai menossa jossain missä on alkoholia ja hauskanpitoa. Tunnen itseni silloin todella yksinäiseksi istuessani jossain viettämässä aikaa fantaa juoden ja leffaa tai tv:tä katsellen. Vaikka omia ystäviä olisi vieressä... Ajattelen sitä kuinka hauskaa miehelläni on ( mm.tällähetkellä laskettelu keskuksessa) pikku nousussa iloisten ihmisten ympärillä ja valvovat siellä aamuyöhön saakka baarissa hauskaa pitäen. Minä silläaikaa mietin kotona "tylsiä" kotijuttuja ja lyllerrän mahani kanssa vessaan vähän väliä... Sitten tulee syyllinen olo omista ajatuksista ja siitä että haluan kyllä mielummin,että vatsassa myllertää pieni Pipana kuin että olisin mukana after ski:ssä ottamassa päivä huppelia.. Sekavaa kirjoitusta mutta niin ovat tunteetkin... Onko kellään ollut samoja tunteita??