Miten teillä miehet pitää huolta hyygieniasta? Itse olen aina vaatinut mieheltäni että hänen pitää kerran päivässä käydä suihkussa ja huolehtia parta ja muutenkin pitää itsensä siistinä ulkonäkö. Itse pidän itsestäni huolta hygieniasta,s e on tärkein koska puhtaus on puoliruokaa. Nyt raskausaikana kune n polta en juo niin hajut korostuu niin olen herkkä noille kuvotuksille että jopa vaadin sitä.
Hän suostuu kyllä menee suihkuun ja ajaa parran vaikka uhkaa ettei mee, mutta kuitenkin oon luvannut rasvata hänet suihkun jälkeen kun hänellä kuiva iho, niin suostuu menemään ja saan ajaaa hänen karvatkin, muna ja kainalo karvat. Ja hän tekee myös mulle sen karvojen ajelun koska oon ite raskaana en pysty näkee mun alapäätä kun maha tielä.
Siispä puhtaus on puoliruokaa... [:D][:D]
Hän suostuu kyllä menee suihkuun ja ajaa parran vaikka uhkaa ettei mee, mutta kuitenkin oon luvannut rasvata hänet suihkun jälkeen kun hänellä kuiva iho, niin suostuu menemään ja saan ajaaa hänen karvatkin, muna ja kainalo karvat. Ja hän tekee myös mulle sen karvojen ajelun koska oon ite raskaana en pysty näkee mun alapäätä kun maha tielä.
Siispä puhtaus on puoliruokaa... [:D][:D]