Mies ja hygienia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nemo83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nemo83

Vasta-alkaja
Miten teillä miehet pitää huolta hyygieniasta? Itse olen aina vaatinut mieheltäni että hänen pitää kerran päivässä käydä suihkussa ja huolehtia parta ja muutenkin pitää itsensä siistinä ulkonäkö. Itse pidän itsestäni huolta hygieniasta,s e on tärkein koska puhtaus on puoliruokaa. Nyt raskausaikana kune n polta en juo niin hajut korostuu niin olen herkkä noille kuvotuksille että jopa vaadin sitä.

Hän suostuu kyllä menee suihkuun ja ajaa parran vaikka uhkaa ettei mee, mutta kuitenkin oon luvannut rasvata hänet suihkun jälkeen kun hänellä kuiva iho, niin suostuu menemään ja saan ajaaa hänen karvatkin, muna ja kainalo karvat. Ja hän tekee myös mulle sen karvojen ajelun koska oon ite raskaana en pysty näkee mun alapäätä kun maha tielä.

Siispä puhtaus on puoliruokaa... [:D][:D]

Meillä kihlattuni on aina huolehtinut hygieniastaan todella hyvin eikä ole pahemmin tarvinnut patistella ja itsekin olen aina pitänyt omasta hygieniasta huolta.
Puhtaus tosiaan on tärkeää molempien, minun ja kihlattuni, mielestä tärkeää [:)]
nemo83, monennella raskausviikolla olet? Itse olen 6rv+2, laskettu aika on 15.2 :)

sori nemo mä vähä repesin tolle ett miehen pitäs ajaa muna ja kainalokarvat [:D] Ite ole moisesta kuullutkaan, mun mielestä miehen ei kuulu olla karvaton. Tietty ihan apina ei tartte olla mutt kyll noi karvat saa olla, makunsa kullakin.

Puhtaus on kyll tärkeää mutt ei joka päivä tartte suihkussa käydä jos ei ole urheillu kovasti tms. Mun mies käy joka toinen päivä suihkussa eikä hän haise vaikka raskaana ollessa mun hajuaisti tosi herkkä. Ite käyn vaan 2-3 kertaa viikossa suihkuss, se kuivaihosena hirveetä ku iho rupee kutiseen yms jos liikaa pesee. Pesen tietty kainalot ja alapesut joka päivä.

Se muuten oli edellisen miehen kanssa hirveetä ku se kävi vaa kerran viikossa suihkussa, oli kyll seksihalun tappaja viimestää ku housut otti pois vaikken raskaana ollutkaan [:'(]

Heips!

Minulla onnellisesti äärettömän siisti ja hygieninen mies, välillä pyydän että jättäisi parran ajamatta (pidän sängestä;). Ei tarvitse täten suihkuun patistella, ONNEKSI!

En tiedä miten selviäisin miehen kanssa, joka ei pitäisi huolta hygieniastaan. Raskauden aikana kaikki pahat hajut etovat sen verran pahasti, että ei tulisi seksi tai läheisyyskään mieleen, mikäli tuoksu ei houkuttelisi!

Tohon kuiva ihoisuuteen sen verran, että itse olen tullut siihen lopputulokseen, että se on puhdas tekosyy useimmilla miehillä. Mikäli ostaa ihollensa sopivan rasvan esim. apteeksita, niin atooppisimmankin ihon saa kosteutettua vaikka suihkuttelisikin itsensä raikkaaksi päivittäin.

Mun äitee patisti isääni aina suihkuun ja vaatteiden vaihtoon. Ite ei tarvi sitä tehdä. Mies käy suihkussa useammin ku minä. Joka päivä. Ite käyn 2-3krt viikossa. Hampaita ite pesen jokapäivä - hän vain kun hampaita kolottaa tai hammaslääkäriaika lähestyy. Harmi ettei mulla ole hyvää hajuaistia, ni voisin patistaa häntä useammin hampaitaan pesemään selittämällä, että hengitys haisee. Ehkä mä ole tottunut siihen sitten, valitettavasti.

Luojalle kiitos, että nykyajan miehet ovat ymmärtäneet hygienian tärkeyden! Onneksi itsestään huolehtiminen ei ole enää vain naisten hommaa. Meillä mies käy kyllä joka päivä suihkussa, usein kahdestikin, ajaa parran ja päänahan ainakin kerran viikossa. Tärkeää on minusta käyttää myös deodoranttia, mutta se ei saa haista pahalle (hyi ne sääskimyrkun hajuiset!). Hampaatkin se pesee tunnollisesti kerran tai kahdesti päivässä.

Atoopikoille vinkkinä, että kannattaa kokeilla emuöljyä! Itse ihastuin, ihottumat hävisi ja kutiaminen helpotti.

Toi karvojen raakaus kiva juttu. :) Meillä mies valitti rehottavasta puskasta ja säärikarvoista, mutta ei kuitenkaan alkanut siistimään multa niitä, pyynnöstä huolimatta. [&:] Meni vähän off topic, mut ei kai se haittaa.

Meillä mies on tosi siisti ja hygieninen. Suihkussa lotraa vähintään kerran päivässä, mikä on mielestäni liikaakin, itse kun käyn 2-3 kertaa viikossa. Mitään rasvoja hän ei käytä, vaikka olenkin yrittänyt kannustaa kasvojen kosteuttamiseen, hänellä kun on tosi kuiva iho talvisin.

Alapään ja kainalon karvoista: mies raakaa aina silloin tällöin, kun karvat kasvavat 'pitkiksi. Hän on luonnostaan aika karvainen, joten ihan hyväkin niin. Ihan posliinia en miehestäni halua tietenkään, mutta ei se ole kivaa, jos persiissä on puska, johon tarttuu ties mitä klönttiä. [:D] Hän sanoo itse, että kun vähän siistii, on paljon raikkaampi olo eikä hiosta.

Voin kuvitella, millainen seksintappaja olisi, jos miehellä olisi kelta-ruskeat alushousut ja viikon hiet iholla. Onneksi olen saanut tosi siistin miehen, jolle hygieniasta huolehtiminen on itsestään selvyys! Pahanhajuisesta hengityksestä hän tosin kärsii, siihen on auttanut onneksi suuveden käyttö aamuin illoin. Kun illalla kurlaa kunnon annoksen suuvettä, raaskii aamullakin pussata [:)]

Meillä mies myös tosi hygieeninen [:)] Päivittäin käy suihkussa, joskus saattaa jäädä yksi päivä väliin, mutta harvoin. Hampaat pesee päivittäin (tiedän monia miehiä, jotka eivät pese juuri koskaan [:'(][:'(][:'(]) ja jos ei pesisi niin pakottaisin! Rasvoja ei käytä kuin käsissä jos ne on kuivat. Niin, ja huulissa. Joskus olen hänen selkäänsä rasvaillut, kun on aina sitä raapimassa ja se vaikuttaa kuivalta...

Karvoista; Samaa mieltä olen Yppyn kanssa karvojen suhteen! Karvoja saa ja pitää olla, mutta ei liikaa... Mies siistii joskus ja mielestäni se on hyvä asia!

Meillä ollaan ihan ylihygieenisia, ravataan suihkussa jopa 2 krt/vrk :)
Mies on kiinnostunut ihonhoidosta ym, thank god! En kestäisi mitään haisevaa tursaketta...
Ei ole kummallakaan karvoja eikä tule, ällöttää ajatuskin. Ei ne karvat sitä miestä tee :D

Lune: Luin monta kertaa, että "ravataan suihkussa jopa 2 krt/vk".. Mietin kauan, että en nyt sanoisi, että 2 kertaa viikossa olisi mitenkään YLIhygieenista [:D][:D]

Meillä mies lutraa kylppärissä huomattavasti kauemmin kuin minä.. Aamulla mä etuilen vessaan sen verran, että pissalla ehdin käydä, koska jos annan miehen mennä sinne ensin, voi tulla hätä housuun.. [:D] Mies on muslimi, joten heillä on vähän uskonnon sanelemaakin se, miten usein peseydytään ja mitä pestään ja karvat ajellaan tarkkaan myös alapäästä. Mies on myös hampaistaan tarkka, onneksi.. sekä lisäksi suuveden suurkuluttaja, mikä oli itselle vähän uus juttu kun tutustuttiin- mutta jotenkin siihen mukaan lähtenyt myös. Nyt en ole tosin voinut käyttää, kun haju ja maku yököttää.. [:'(] Ja mies on myös mua huomattavasti innokkaampi saunoja.. 

Meillä taas mies käy kyllä joka päivä suihkussa ja muutenkin siltä osin tosi tarkka puhtaudesta, mut hampaita se pesee tasan kerran vuodessa jos silloinka. Siitä olen hiukan katkera, koska itse pesen 2 krt/pvä ja silti haisee henki, kun taas miehen henki ei haiskahda ollenkaan.

Ja tuohon karvaisuuteen, rintakarvat ja masukarvat on ihan pakko miehellä olla :)

Minulla on ihan miehinen mies, vaikka hän on tosi tarkka hygieniastaan.
Hän käy suihkussa joka päivä ja kun on seksin aika, hän käy erikseen vielä alapesulla ennen ja aina tietysti jälkeen...Seksiä ennen pesukaan ei haittaa minua, koska itsekin useimmiten käyn huuhtelemassa ..
Mies pesee hampaat 2 krt päivässä, ajelee karvat (minusta tosi siistiä, en pidä alapää/kainalokarvoista tms) ja käyttää kasvojenpesuainetta ja kunnon deodoranttia ja tuoksuja. Rasvaa laittaa jos iho kuivaa ja huulirasvoja sekä finnivoidetta käyttää jos on tarvetta. Olen hyvin tyytyväinen :) !!

meill myöskin mies pitää todella hyvää huolta hygieniastaan.suihkussa joskus myöskin kaks kertaa päivässä.ja eli siis ainakin joka pv.myöskin ennen seksiä ja sen jälkee.hampaiden pesut 2krt. ja muuten aika lailla samoin miten tos rechakan mies myös..tyytyväinen olen kyllä. [:)]

Aaahiihiii!!! Perseiset kädet on muuten ihan paras [:D] Tässä niille jotka ei tiedä:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/117854/_siis_yoook_mun_mieheni_kertoi_ettei_suihkussa_/sivu/1

Takaisin