mies jätti ja vauva tulossa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
moikka! olen seurustellut mieheni kanssa 2kk ja saadaan lapsi :Dmieheni löysi uuden naisen mutta mies ei tiedä vielä että olen raskaana :D :) miten kertoa tämä asia sille ettei sen nainen kuule:D

ikäs?
 Miksi pidät lapsen, jos et edes tunne miestä? 
Haluatko sen? Oletko valmis kantamaan yksin siitä vastuun, mies ei varmasti luoksesi palaa vaikka laps on tulossa. :)

Jos raskaus on harkittu,olis kannattanut harkita tuplaten enemmän ensin teidän suhdetta,eikä turhan aikaisin lähtee heti lapsentekoon.

Jos aiot pitää sen,niin lapsen isällä on oikeus tietää se. Soita miehelle ja kerro uutinen,jos hän ei suostu kanssasi puhumaan,lähetä vaikkapa tekstari jossa kerrot.

en tiedä ikääsi,mutta jos aiot pitää sen,mieti tarkkaan kaikki seikat,lapsen hoito ei ole kovin helppoa ja yksinkertaista..

Olet minkä ikäinen tahaansa, toivottavasti sinulla on apua ja tukea saatavilla, mikäli pidät lapsen!
Mies ei todennäköisesti lyhyen suhteen päättymisen jälkeen ilahdu vauvasta. Varsinkin jos on löytänyt uuden.
Hyvä, että aijot kertoa miehelle vauvasta!
Pyydä nähdä miestä ilman hänen uutta naistaan. Sanot vaikka ettei asia kauaa vie.
Kerrot, että sinulla on kahden keskistä asiaa jota et halua kertoa uuden naisen kuullen. Luultavasti ei mieskään! Ja mies voi itse kertoa sen eteenpäin jos niin haluaa.

Takaisin