Mies ärsyttävän halukas "tukemaan"

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ancy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ancy

Jostain jotain jo tietävä
Otsikosta tuli vähän outo, mutta...

Minua ärsyttää suunnattomasti mieheni yli tukevaisuus! (Ei siis paino mielessä :D)
Molemmissa ultrissa kokoajan pussailemassa, silittelemässä ja tökimässä. Itse kun vihaan tuonlaisia sairaala/virallisia paikkoja, ei todellakaan ole mielessä mitkään lähentelyt.

Neuvolassakin kun oli viimeksi mukana, yritti alkaa hipelöimään, ja sanoin että: "Nyt perkele lopetat, ja annat mun olla rauhassa.." Siinähän se sitte hetken mökötti, mutta normalisoitui sitten.

Joo, ihanaa kun miestä kiinnostaa, mutta tuollainen käytös on todella ärsyttävää... Onko muilla samanlaisia kokemuksia? :D

Aika outoa että mies julkisilla paikoilla tekee tuollaista. Tietysti hän tarkoittaa vaan hyvää mutta ihan kun hän haluaisi jotenkin todistaa kaikille muille teidän tilanteen. 
Kannattaa kyllä sanoa että tuollainen ärsyttää, varsinkin julkisilla paikoilla, kotona asia erikseen. 

Mulla ei siis ole kokemusta enkä kyllä tuollaista haluaisikaan :D

Mulle tulee mieleen, että se voi olla jonkinlaista ns. sijaistoimintoa, eli miestäsi hermostuttaa, ja /tai tietää että sinua hermostuttaa, ja se käynnistää tuollaisen käyttäytymisen. Tuohan sijaistoiminto just on sitä, että kun on hermostunut tai hämmentynyt, eikä tiedä miten päin olis, niin sitten tekee jotain tollasta, jollain se voi olla jokin tietty liike jota toistaa. Onhan tuo toki ärsyttävää, mutta tuo tuli mieleen :D

Takaisin