Mieltä painaa

käyttäjä09je

Vasta-alkaja
Hei!

Haluaisin saada muiden mielipiteitä asiaan, mikä minua häiritsee melkein päivittäin. Minulla on otsassa pieni patti, sormenpään kokoinen, patti ei ole kasvanut, eikä ole kipeä. Pääkipuja minulle esiintyy silloin tällöin, eivätkä nekään ole kovia. Olen käynyt tätä lääkärissä näyttämässä, kertaakaan sitä ei ole kuvattu, koska kaikki lääkärit ovat sitä mieltä, että se on nestekeräytymä. (tottakai lääkäreihin on uskomista, mutta olen tunnetusti kova stressaaja.) Olen raskaana, ja raskaus aikana on esiintyny pientä huimaamista. (patti on ollut usean vuoden ajan, eikä siis ole kasvanut.) Nyt perjantaina kävin lääkärissä kovien alaselkä kipujen vuoksi, ja leukosyytit olivat lievästi koholla, (eivät paljoa, ja voi kuulemma johtua pelkästä raskaudestakin.) Aikaisemmin leukosyytit eivät ole olleet koholla, vaikka verikokeita otettu siis myös ''patin'' tutkintojan yhteydessä. Voinko unohtaa kaikki kasvain epäilyt? :( Onko muille kokemuksia leukosyyttien koholla olemisesta raskausaikana.

HEI!

Olen aina ajatellut, että leukosyyteillä mitataan elimistön tulehdusarvoja! Ja niimpä uskallan tähän laittaa tämmösen poiminnan MEDICUMIN sivuilta.

"Leukosyytit ovat suojasoluja eli erikoistuneita verielementtejä, jotka vastaavat immuunisuojasta. Leukosyytit tuhoavat vereen joutuneita vieraita bakteereita ja toksiineja. Niiden määrä muuttuu raskauden aikana ja myös ulkoisten tekijöiden vaikutuksesta ....

Normi (raskaana olevat): 4,0-9,0 yksikköä. Leukosyyttien taso kohoaa tulehdusten, bakteeristen ja virusperäisten tartuntojen ......."

Elikkä jos sinun lääkärisi ei ole ollut kovasti huolissaan, niin tuskin sinunkaan kannattaa yö unia menettää! Voihan se olla että leukosyytit on koholla ihan vaikka NUHAN vuoksi ja jo tuo sinun alaselkäkipu saattaa nostaa tulehdusarvoja.

Ja jos se pikuinen patti kovasti mieltä vaivaa, niin onko mahdollista, että sen voi poistaa? Multa esim. napattiin muutama vuosi sitten ihan perusluomi naamasta. Kevät auringossa oleilin liikaa ja sitte se rupesi kutisemaan ja sitten minä jo luulin vaikka mitä .... Mutta ihan olin itse raapinut luomeni turvoksiin ja saanut sinne varmaan kynsien alta likaa....

En usko että sinulla on patin suhteen mitään huolta, johan lääkäritkin ovat niin sanoneet. Mutta kuten yllä oleva kirjoitti, patin voi poistattaa. Tiedoksi sinulle ja muille lukijoille, kehosta ei saa poistaa mitään (edes pientä luomea) ilman että se käy patologilla tutkittavana! Joten jos patin poistatat, niin saat siitä patologin lausunnon ja voit unohtaa koko asian. :)

Takaisin