Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hesen tai mäkin hampurilaiset!
Ja jogurtti + mysli, joita saa koko ajan olla ostamassa lisää. Niin, ja ruisleipä mozzarella-tomaatti-basilika-täytteellä ja sienisalaatin kera.

Suolainen ja suolainen ja suolainen ruoka. Mäkkärin kananugetit, ranskalaiset, yhtenä päivänä oli pakko saada pippuripihvi... Mä voisin ottaa mieelläni tilalle jonkun hedelmien himon :D ns. terveellistä ruokaa saa väkisin syödä. Kotiruoka ei vaan maistu. Ei tee mieli...
Mulla kans sama juttu ja oon huomannut pikkuhiljaa siirtyneeni kasvisvoittoiselle linjalle.Appelsiinimehu, maustamaton jogurtti hunajalla tai myslillä, sämpylät oltermannilla ja salaatti halloumilla, näillä voisin elää tällä hetkellä :) Liha on jostain syystä alkanut tökkimään, kesken syönnin tulee ällötys/paha olo ja syönti jää siihen.
Mieli tekee maksalaatikkoa ja homejuustoa tosi usein. Varmaan just siksi kun niitä ei sais syödä. Tai saako siit homejuustoa syödä jos sen kypsentää kunnolla?
Kaikki marjat, nams!<3 ihan superia kun kumppanin äiti on himo marjastaja, ja meidän pakastimesta löytyykin kunnon valikoima marjoja:D
Mäkkärin cheddardippi on myös rakkaus.