Mielitekoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja IceTea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

IceTea

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Marrasmammat 2018
Mieleni minun tekevi... onko hulluja tai hauskoja mielitekoja? Heräättekö keskellä yötä huutavaan tarpeeseen saada pistaasijätskiä? :)

Itse olen kasvissyöjä mutta jo pari kk on tehnyt valtavasti mieli MC Donald’sin juustohampurilaista. :D

Hirvenliha. Ihan hirveästi tekee mieli. Eilen syötiin hirvenliha säilykekeittoa. Tänään hirvenlihakäristystä. Mitähän huomenna :D namnamnam.

Välillä tulee jokin maku suuhun ja sit on vaan pakko saada sitä mikä maku se tällä kertaa on ollut. Todella helppoa tehdä siis ruokaa kun voi olla et suunniteltu jotain tällä päivälle ruuaksi ja sit mun tekeekin mieli ihan muuta :D

Yleensä tykkään mausteisesta ruuasta, mut viime aikoina on tehny mieli mahollisimman tavallista kotiruokaa :D

Mun on tehnyt jo pidemmän aikaa mieli hesburgerin kananugetteja ja paprikamajoneesia :)

Hesen tai mäkin hampurilaiset!

Ja jogurtti + mysli, joita saa koko ajan olla ostamassa lisää. Niin, ja ruisleipä mozzarella-tomaatti-basilika-täytteellä ja sienisalaatin kera.

Hesen tai mäkin hampurilaiset!

Ja jogurtti + mysli, joita saa koko ajan olla ostamassa lisää. Niin, ja ruisleipä mozzarella-tomaatti-basilika-täytteellä ja sienisalaatin kera.

Jogurttia myslillä menee kyllä paljon :joyful:

Suolainen ja suolainen ja suolainen ruoka. Mäkkärin kananugetit, ranskalaiset, yhtenä päivänä oli pakko saada pippuripihvi... Mä voisin ottaa mieelläni tilalle jonkun hedelmien himon :D ns. terveellistä ruokaa saa väkisin syödä. Kotiruoka ei vaan maistu. Ei tee mieli...

Suolainen ja suolainen ja suolainen ruoka. Mäkkärin kananugetit, ranskalaiset, yhtenä päivänä oli pakko saada pippuripihvi... Mä voisin ottaa mieelläni tilalle jonkun hedelmien himon :D ns. terveellistä ruokaa saa väkisin syödä. Kotiruoka ei vaan maistu. Ei tee mieli...

Mulla on sama! Voi kuinka tekisikin mieli terveellistä ruokaa! :/

Appelsiinimehu, maustamaton jogurtti hunajalla tai myslillä, sämpylät oltermannilla ja salaatti halloumilla, näillä voisin elää tällä hetkellä :) Liha on jostain syystä alkanut tökkimään, kesken syönnin tulee ällötys/paha olo ja syönti jää siihen.

Appelsiinimehu, maustamaton jogurtti hunajalla tai myslillä, sämpylät oltermannilla ja salaatti halloumilla, näillä voisin elää tällä hetkellä :) Liha on jostain syystä alkanut tökkimään, kesken syönnin tulee ällötys/paha olo ja syönti jää siihen.
Mulla kans sama juttu ja oon huomannut pikkuhiljaa siirtyneeni kasvisvoittoiselle linjalle.

Mieli tekee maksalaatikkoa ja homejuustoa tosi usein. Varmaan just siksi kun niitä ei sais syödä. Tai saako siit homejuustoa syödä jos sen kypsentää kunnolla?

Kaikki marjat, nams!<3 ihan superia kun kumppanin äiti on himo marjastaja, ja meidän pakastimesta löytyykin kunnon valikoima marjoja:D

Mäkkärin cheddardippi on myös rakkaus.

Mieli tekee maksalaatikkoa ja homejuustoa tosi usein. Varmaan just siksi kun niitä ei sais syödä. Tai saako siit homejuustoa syödä jos sen kypsentää kunnolla?

Kaikkea ”raakaa” kiellettyä saa syödä jos kypsentää kunnolla :) Jotkut sienet yms ei saa mut lihat kalat juustot kyllä. :) maksapasteijaa ja maksamakkaraa saa syödä 30g päivässä jos syö usein tai jos muutamasti per kk niin kerta annos 100g, thl sivuilla näkyy kyllä tarkat määrät :) itellä just raskaana tekee mieli maksaa myös ni syön maksamakkaraa välillä :)

Täällä kova himo kananmuniin ja appelsiineihin ja omenoihin. Liha maistuu myös, ja muutenki suolainen enemmän kuin karkit tai suklaa :)

Kaikki marjat, nams!<3 ihan superia kun kumppanin äiti on himo marjastaja, ja meidän pakastimesta löytyykin kunnon valikoima marjoja:D

Mäkkärin cheddardippi on myös rakkaus.

MULLA sama, cheddar dippi <3 ranujen tai nugettien kanssa, naam!

Takaisin