Mielipiteitä pojan nimeen kaivataan

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nimipojalle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
N

nimipojalle

Vieras
Meillä on kolme vaihtoehtoa pojalle nimeksi emmekä osaa tehdä päätöstä...

Mikä sopisi parhaiten iloisen vaalean pienen miehen nimeksi? Mielipiteitä kaivataan :)

Uuno-Eevert
Uuno-Eemeli
Uuno-Eemil

Tykkään tuosta uuno-eemelistä :) kuulostaa jotenkin niin pellavapäiden pojan nimeltä myös uuno-evert sopii :)

Kiitos Mami mielipiteestä :) Tuo Evert ja Eemeli meilläkin suosikit... tuo Eemil puhekielessä (taivuttaessa) ei sovi jotenkin niin hyvin suuhun.

Itse valitsisin Uuno-Eemil, mutta jotenkin toi Uuno-Eevert vaan sointuu niin hienosti!!

Iso kiitos kommenteista!!!

täällä Eemil tiputettu pois... Kaksi vaihtoehtoa jäljellä :D

Eevert olisi niin kiva, mutta onko puhekielessä kuitenkin vaikea ja raskas käyttää??

Mummoille paljastettiin nimi Uuno, jotta ehtivät "toipua järkytyksestä" ennen ristiäisiä ;) Me itse emme tuossa nimessä kuule sen toista merkitystä... Pystyttekö te näkemään pikkuisen Uunon ja olla ajattelematta "uunottaa, ootko vähän Uuno, tyhmä, hölmö, nro 1..." vai onko nimellä yhä tuollainen voimakas kaiku??

Tykkään kans Uuno Evertistä (uuno pehmeä ja evert jämäkkä). Kirjoittaisin ilman väliviivaa - mielestäni on helpompaa kun ei tarvitse kirjoittaa kaksoisnimeä töissä :) -laiska kun olen....

Lapset keksivät aina jotain mistä voi kiusata - eikä tuo Uuno nimi mulle suoraan huuda toisia merkityksiä kun kyseessä on henkilö.

Takaisin