Mielihalut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja suvii-i
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lilith: ihan tuorekurkkuako? Kuullostaa hiukan kamalalle.. :D

Mä oon huomannu tykkääväni tavallista enemmän kirpeistä ruuista ja juomista. :)

Kyllä, tuorekurkkua :D tiedän se kuulostaa yyber hirveeltä mut nammm maistuu täl herkel nii hyvältä :P

Kuulostaa kyll harvinaisen ällöltä :D Mutta raskaana olevien mielihaluthan ny saattaa olla mitä mielenkiintoisimpia yhdistelmiä ja myös niitä ällöttävimmästäkin päästä :D Täällä lähinnä mielihaluina melkein kaikki ruuat ja ruoka-aineet mitä neuvolan kieltolistalta löytyy niin löytyy myös mielihalulistalta :D Jos en raskaana ois niin sit tuskin niin paljoa edes tekis mieli :D

thai kuutio sataya sauce chicken ja jasmine rice :p tosin heitän kananpalat pois mut toi kastike ja ne kasvikset... nomnomnomnom..

Mä en oo koskaan syöny näin paljon puuroa! :grin Koko ajan tekee mieli puuroa (varsinkin mannapuuroo) ja oma tekemää vadelmahilloo. omnomnom..:p Lihaa taas ei tee mieli yhtään yäk, vaikka yleensä syön paljon lihaa. Ehkä kanaa voi syödä ja leikkeitä leivän päällä. Eniten himottaa just toi puuro, satsumat ja tomaatti! Yleensä saan allergisia oireita tomaatista sekä satsumasta, mutta nyt oon pystyny syömään pussillisen päivässä. Tuoremehuja ja limpparia vois kans juoda litratolkulla, normaalisti inhoon makeita juomia enkä koskaan juo limua. On se tämä odotusaika ihmeellistä aikaa :joyful:

Haha mun mielestä on kans hyvää jauhelihakastike ja kurkut, ihan normaali olotilassa.:wink

Sitä jo aatteli että tässä vaiheessa olis päässyt jo eroon älyttömistä mielihaluista mut aiempi dumlegate uusiutu taas. Radio rockilla oli hodarinsyöntikilpailu nyt iltapäivällä ja sittenhän sitä jo oltiinkin lähikaupan eineshyllyllä ettimässä hodareita. Ja ei luoja kun se oli HYVÄÄ, tuntu melkein että taju lähtee ;D onneksi ostin useamman kuin yhden (en kerro montako ettei mene maine ;))

Mun tekee mieli hirveesti kaikkea "lasten ruokia" niinkun esim. nakki- tai jauhelihakastiketta (ihan rasvasta ja jauhoista tehtyä) ja etenkin perunaa! En oo ikinä ollut sellanen karkinsyöjä, että söisin pussin yheltä istumalta, mutta omar pusseja on kyllä mennyt aivan liikaa viime aikoina! Pakko vähän rajottaa. Mies yrittää olla dieetillä, mutta minkäs mä sille voin, että kaikki hiilaripitoinen maistuu mulle. :D

Satsumat ja klementiinit on kyllä mulleki ollu ihan hirvee himotus koko syksyn. Miten ne onkin niin sairaan hyviä.. Ja kauhistus kun on sattunu huonoja eriä ni meinaa itku tulla :(

Vilojonkk4, mullekkin uppoaa noi nakki- ja jauhelihakastikkeet ja nimenomaan perunan kanssa. :hungry:

Samoin punainen maito maistuu ihan taivaalliselle, oon varmaan viimeksi ala-asteella juonut maitoa.. :D

No mus ei kyllä punanen maito ole houkuttanu, en ole kylläkään maistanutkaan, mutta ruoan yhteydessä tuntuu aina että voisin juoda litran rasvatonta maitoa. Ei siinä muuten mitään mutta maito tahtoo noita sokereita nostaa ihan liikaa niin koitan pysytellä siinä lasillisessa. Joskus on vaan PAKKO ottaa vähän ekstraa ;D ajatella että maitokin voi aiheuttaa tuollaisia intohimoja :)

Maito ei onneksi vielä himota. Silloin maailmankirjat olisivat sekaisin, viimeksi olen maitoa juonut 4-vuotiaana.

Täällä on nyt lopussa alkanut himoita sushia. Jos tää ei mene ohi, niin täytyy pyytää miestä sitten tuomaan sushia sairaalaan.

Itte täytyy myöntää että koko raskausajan oon himoinnu sushia ja on tullu sitä syötyäkin harvinaisena herkkuna. Alkuraskaudessa sushi+inkivääri vei pahoinvointia pois ja auttoi.

Vanilja jäde, maito, klementiinit, noi on nyt in. Alussa oli kaikki fresh tuotteet, ja varsinkin applsiinimehu sekä perus puuro mustikoilla.

Takaisin