Mieleenpainuvimmat unesi

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Niin hyvässä, kuin pahassakin, mikä uni on jäänyt mieleesi?

Itse olen vuosia nähnyt aina vähän erilaista unta, että olen rappukäytävässä. Portaat sortuvat tai niitä puuttuu. Tilanne on pelottava. Sitten menen hissiin ja se tippuu vapaapudotuksella tai liikkuu huterasti ja kamalan nopeasti. Joskus osa hissin pohjasta puuttuu.

Minun unissani on ollut vuosikausia musta ja kylmä vesi, jolla ei ole pohjaa ja vedessä asuu jotain petokaloja. Usein, kun oma elämä on ihan solmussa, tuo synkkä vesi tulee uniini ja vajoan sinne. Toinen tyypillinen uni on, kun pakenen jotain tuttua, mutta silti täysin tuntematonta paikassa, jonka unessa muka tunnen ja tiedän, mutta todellisuudessa sillä ei kuitenkaan ole mitään vastinetta.

Enemmän ehkä jäävät nämä ikävät unet mieleen kuin joku hyvä uni.. :(

Kerran näin unta kuin se olisi ollut elokuvaa. Siinä oli jopa lopputekstit! :D

Aika jänniä unia olen nähnyt. Jotkut ovat olleet enneunia, jotka ovat valmistaneet tulevaan. Jotkut unet taas ovat ikään kuin kertoneet menneistä elämistä ja kertoneet, miten olen kuollut.

Yhdessä unessa oli Toinen maailmansota ja olin pakenemassa kahden lapseni kanssa. Sotilaat (ehkä saksalaiset) löysivät meidät ja ampuivat.
Toisessa unessa olin pieni tyttö, joka meni jokeen uimaan ja hukkui. Unessa katsoin vedessä ylöspäin ja näin auringon, sekä kuulin huutoja. Sitten kaikki oli mustaa.

Unien maailma on todella kiehtova!

En nää melkein koskaan unia.

Pari kertaa olen nähnyt, niissä toistuvasti mieheni on löytänyt uuden naisen ja hän jättää minut. Mies käyttäytyy unessa tosi koppavasti ja ilkeästi, jollainen hän ei oikeasti ole. Ihmettelen aina unessa mitä ihmettä olen tehnyt ansaitakseni tän kohtelun ja miten mieheni onkin tuollainen.

Tosi usein olen nähnyt unta, että olen vankina jossakin huoneessa muutaman muun kanssa ja sarjamurhaaja tulee välillä valitsemaan seuraavan uhrinsa. Lopulta yritän karata, mutta koko paikka on täysi labyrintti ja jään aina kiinni. :sour: Toinen usein toistunut uni on se, että juoksen traktoria karkuun. Joskus lapsena ja nuorena näin paljon sellaisia unia, joissa tajusin olevani unessa ja kontrolloin unta. Jos halusin herätä, etsin unessa auton ja ajoin sen ojaan. Toimi aina. Hetkeen en muista sellaista nähneeni.

Kammottavin uni varmaan on viime vuonna nähty, missä olen ystäväni haudalla. Kivessä on nimi ja kuolinpäivä, mikä on itseasiassa nyt tänä kesänä. Järki sanoo, että ei tosiaankaan toteudu, mutta osa musta vähän jännittää. :hungover:

Joskus lapsena ja nuorena näin paljon sellaisia unia, joissa tajusin olevani unessa ja kontrolloin unta.
Mulla ei oo nyt muutamaan vuoteen käynyt näin, mutta aina kun oon huomannut näkeväni unta, niin oon lähtenyt lentämään, niin kuin superman, koska unessa mä voin :couchpotato:

Viimme yönä näin unta että ostin irtokarkkipussillisen ahaa karkkeja :hungry:
aika tavallisia mun unet yleensä, semmosia että vois mennä ihan todesta :joyful:

Mä näen nykyisen harvakseltaan unia tai ainakin muistan ne harvoin. Sitten kun näen ne on aina jotain tosi outoja. Yksi mieleen jäänyt oli sellainen missä seikkailin veden alla. Uneen ilmestyi Pottereista tuttu ankeuttaja, joka oli kuplan sisällä. Jahtasin tätä ankeuttajaa ja yritin saada sen ulos kuplastaan.

Näen harvoin unia, sellaisia siis mitä muistaisin tarkkaan.
Lapsena olen nähnyt kolme kertaa unen ennen kuin lähisukulaiseni on kuollut ja näin on tapahtunut vaikka kenenkään heidän kohdalla kuolema ei ollut odotettu.
Samoin näin unen kun äitini katosi, unessa näin paikan mistä äiti sitten löytyi muutama päivä myöhemmin
( saman unen näki tätini, joka ei edes asunut Suomessa eikä tiennyt että äitini on kateissa)

Jostain syystä uneni aina liittyvät läheisesti kuolemaan

Näin kerran unta että lapseni hirtettiin. Se oli aivan järkyttävän kammottava uni.

Sitten on näitä täysin Wtf-unia, kuten se, jossa harrastin vanhempieni sängyssä seksiä äitini kanssa, jolla oli vaikuttavan kokoinen penis. o_O

Takaisin