E
epätoivoinen
Vieras
Ollaan oltu mieheni kanssa 5vuotta yhdessä joista 2 aviossa. Meillä on ollut reilun vuoden verran enempi ja vähempi kuiva kausi. Seksiä on harrastettu, mutta todella todella todella harvoin. Olen yrittänyt ehdottaa seksiä joka päivä/ ilta ja pitänyt kausia jolloin en ole ehdottanut ollenkaan,,mutta asia ei ole muuttunut. Tänä aikana olen mieheltä koittanut kysyä enkö kelpaa hänelle ja miksi ei enää tahdo seksiä kanssani. No vastaus on aina ollut että kelpaan ja joku hieno tekosyy siihen perään miksi ei voida harrastaa seksiä. No eilen yritin taas kerran ehdottaa seksiä, ja mies sanoi että hän ei nyt jaksa. Kysyin heti perään, että enkö kelpaa hänelle enää, niin mieheni karjaisee isoon ääneen että " etkö saatana ämmä ole sitä jo tajunnu etten halua sua enää panna, ko oot niin saatanan ruma ja läski." no se jutustelu loppu siihen. mitä mun oikeasti pitäisi nyt tehdä?
En todellakaan ole ruma, on mies saanut kuulla kehuja tutuilta ja tuntemattomiltakin tästä asiasta, enkä varsinkaan läski tai jos 170cm pituiselle naiselle 52kg on läskeyttä niin tietysti sitten. Sängyssä en ole mikään lahna, vaan useimmiten olen " tehnyt enemmän" kuin mieheni.
Mikä avuksi.
En todellakaan ole ruma, on mies saanut kuulla kehuja tutuilta ja tuntemattomiltakin tästä asiasta, enkä varsinkaan läski tai jos 170cm pituiselle naiselle 52kg on läskeyttä niin tietysti sitten. Sängyssä en ole mikään lahna, vaan useimmiten olen " tehnyt enemmän" kuin mieheni.
Mikä avuksi.