Miehen pitkät työpäivät

Nipsu199

Satasella mukana keskusteluissa
En tietenkään voi mitään sille, että mies lähtee aamu puoli seittemän ja tulee takasin iltaseittemän. Ja vaikka tuo seitsenkuinen on tosi helppo tapaus, niin silti päivästä päivään sen kanssa yksin... Ja mies kun tulee kotiin, niin ruokaa nopsaan pöytään, sitten tytön nukutusrumba ja itekin nukkumaan samoin tein.... Ympäristö vieras, samoin kuin koko maa, ei kielitaitoa, puhumattakaan ystävistä...

HALUAN VAIN KOTI-SUOMEEN!

Miten pitkää päivää teillä puolisot tekee?
 
9-12h vaihtelevasti :) Aina tehnyt. Mut niin mäkin teen aina kun töissä oon.

Yhden lapsen kanssa ne päivät on vähän puuduttavia, mutta ainut lääke on keksiä tekemistä. Mennä paikkoihin ja tutustua ihmisiin.
 
Tyttö 9 kk ja mies työmatkoilla lähes joka viikko ma-pe, joitain päiviä kuukaudesta on kun on vain 8-16 tai ti-to reissussa, mutta yleensä perheen yhteistä aikaa ja apua miehestä on vain viikonloput. Hyvin sitä pärjää, kun keksii tekemistä ja me ainakin haluamme toisenkin lapsen, niin sitten en usko, että tulisi tekemisen puutetta. :)
 
Poika 10kk, mies töissä 7päivää viikosta lähes joka viikko. aamulla lähtee 5-7 ja takas voi tulla vasta klo 23 jälkeen, tai sit tekee yönkin... jopa pojan syntymän jälkeen, ei pitänyt päivääkään isyyslomaa vaan minä yksin hoidin poikaa kotona vaikka oli leikkaushaava pirun kipeä ja kesti 15min nousta sängystä.. yksin hoidan kaiken enkä pääse mihinkään ilman jätkää. liikunta on aina ollut henkireikä ja mitään en ole pystynyt tekemään (lukuunottamatta kävelylenkkejä), masennushan siitä syntyi.. onneks ollaan jo voiton puolella. Muutin eri osoitteeseen ja meinas ero tulla mutta ollaan jotenkin taas löydetty toisemme. Mies on alkanut hieman osallistua pojan kanssa olemiseen. Hyvin vähän kylläkin kun on aina töissä.. Eilen tein raskaustestin ja näytti plussaa.. Haluan toisen lapsen ehdottomasti, aina haaveillut kahdesta pienellä ikäerolla. mutta nyt vähän pelottaa joudunko taas hoitamaan yksin, alusta asti. Mies haluaisi että muuttaisin takaisin hänen luoksensa, itse en viihdy siellä yhtään enkä haluaisi muuttaa sinne.. Yhteen haluan muuttaa mutta tuo kyseinen kämppä jotenkin ahdistaa... kyseessä on omakotitalo joten vaikea yhtäkkiä päästä eroonkaan. Olen niin kyllästynyt tähän yksin tekemiseen, yksin olemiseen kun poika vielä niin pieni ettei voi ottaa melkein mihinkään sellaiseen mukaan mihin haluaisin mennä.. tukea ei mieheltä oo ikinä herunut, sairaalassa katseli telkkaria kun mulla kauheet kivut supistusten vuoksi. muuten on kyllä kauhean ihana, mutta en tiedä mikä siinä vaivaa että kun mulla on paha olla, sattuu tai jotain vastaavaa, hän menee mahdollisimman kauas?? Vaikka haluaisin että hän olis lähellä ja vaikka halaisi. Tuntuu aina ettei hän välitä yhtään. Vaikka kuulemma välittää. Muilla kokemusta tällaisesta? Tulipas pitkä viesti kirjoitettua. :D
 
Itellä sellanen tilanne että mies reissuhommissa ja tulee viikoloppusin kotiin.. ja mitäs muutakaan se viikonloppuna oleminen on kun ryyppäämistä kavereiden kanssa ja mulla laskettu aika on reilu viikon päästä.. sano kyllä ottavas josain vaiheessa viikon mittasen isyysloman ja tulevas kyllä synnytykseen mukaan! Tosiaankin viikonlopun aikana syntyi niin raju riita,että tuskin edes haluan sitä koko synnytykseen mukaan, mulla tosin sama tilanne Kyfi4305530 kanssa, mitään tukea ei tule, haukut suurinpiirtein aina asioista saan,jos en ulkonäöstä niin sitten asioista joita teen. Onhan se kiva kun se kavereilleen hehkuttaa lapsen tuloa,mutta se on eriasia miten hän meinaa vastuunsa kantaa.. ei ainakaan tuo viikonloppujuopottelu ole se tapa ja sitten krapula päivät maataan vähän aikaa kotona,ja taas mennään.. :S Viimeksikin sain sekokohtauksen,kun näin miten mieheni kaulaili toisen naisen kanssa,ja se ei kuulemma ollut ensimmäinen kerta sinä ehtoon aikana.. että sellasta. Luojan kiitos..ei tarvi miestä nyt seuraavaan 5 päivään kattella! ja onse kiva kun se on jo itelleen suunnitellut tulevan viikonlopun tapahtumat..entä kun vauva syntyy.. :D
 
Miesten kanssa on välillä hankalaa. Ne kasvaa isyyteen jotkut aika hitaastikin. Mun oma mies oli kans alkuun aika pihalla mutta nyt kun lapsi on vuoden ikäinen niin ottaa ihan eri tavalla osaa kaikkeen kun aiemmin. Kurjaa jos mies on reissuhommissa, se kyllä vaikeuttaa asioita.
 
Takaisin
Top