miehen kaveri tekstaili ja soitti keskenmeno jälkeen et kun tekisin parannuksen niin lapsi selviäisi

minttu77

Vasta-alkaja
Mieheni ja hänen kaverinsa ovat yli hengellisiä. En tiennyt sitä, kun kerroin ongelmista hälle. Alku syksystä tuli sit keskenmeno ja hän sai tietää näist vuodoista. Hän pyys mua katumaan puheitani, et lapsi selviäisi. Mut hän ei kysyny missä mennään. Lapsi oli tullu 0.5h aikasemmin pihalle eikä mua kiinnostanu kuunnella jokun akan saarnoja. Itkin vaan monta pv. Oon halunnu muuttaa miehestäni eroon, mut ainoastaan perheeni lisäksi 2 kaveria tukis mua siinä muut tuomitsis mut kun lähen mieheni luota. Mut kun en jaksa miestä jolla on skitso ja välillä tuntuu et jopa kaks suuntanen. Hän on aina oikeessa ja lujaa menee sekä vahvoja harhoja. Neuvoja pliide. Oon jutellu asiasta lekurissa, neuvolassa ja sossussa. Tyyppiä ei saa lekuriin, ku Jumala pitää hänestä huolen ja parantaa hänet.

Minttu. Sun pitää nyt ajatella itseäs ja,etenkin sun mielenterveyttä.henk kohtaisesti tiedän miltä tuntuu kun se tärkein menee kesken,itellä pari perättäistä.Lähtö ei ole helppo mutta,jos toinen ei ole yhteistyöhaluinen niin kannattaako jäädä masentumaan?

Joudun nyt kyllä antamaan samaa neuvoa kuin Emmuliini... kannattaa vahvasti miettiä, onko sinulle hyväksi jäädä tuohon suhteen nyt... Voimia keskenmenon vuoksi! <3

Voi ei. Tosi isot halit ja osan ottoni keskenmenon vuoksi. Voimia! Ja olen kyllä samaa mieltä edellisten kanssa siinä, että kannattaa miettiä haluatko olla miehesi kanssa vai etsiä uuden. Yksinkään ei ole niin paha kuin huonossa suhteessa.

Samaa mieltä Sinin kanssa "Yksinkään ei ole niin paha kuin huonossa suhteessa." Suhteesta voi olla vaikea lähteä, mutta oma terveys niin henkinen kuin fyysinen on tärkeintä. Huono parisuhden syö elävältä.
Voimia keskenmenon vuoksi.

Kannattaa tosiaan miettiä miten jaksaisit miestäsi samaan aikaan kun teillä olisi huolehdittavana vielä pieni vauva. Ehkä pieni irtiotto ja ainakin etäisyyden ottaminen hetkeksi avaisi teidän molempien silmät sille mitä pitäisi tehdä. Keskenmeno on todella iso asia, eikä sitä millään rangaistuksella voi selittää. On kohtuutonta että joku edes vihjaisee moisesta! Voimia ja jaksamista sinulle.

Takaisin