Miehen haluttomuus loppuraskaudessa?

ninspe

Vauhtiin päässyt keskustelija
Nyt on jotenkin niin surkea olo, kun eilen miehen kanssa juttelin. Meillä ei ole ollut miehen kanssa pahemmin seksiä rv20 jälkeen, kun maha alkoi näkyä kunnolla ja hän näki minkä kokoinen kaveri siellä on ultrassa. Olin jonkin aikaa todella tuskissani kun ei seksiä ollut paljon yhtään ja kuvittelin jo kaikenlaista että hän käy vieraissa ym. kamalaa.

Vasta eilen hän totesi, (kun sanoin hänelle vitsillä että sitten kun vauva on täysiaikainen täytyy joka päivä harrastaa seksiä jotta vauhdittaisi vähän vauvan tuloa) että niin jos on haluja, koska hänellä on halut vähän kadonneet ja olleet jo pitkän aikaa poissa, toivottavasti joskus palaavat. Toki minulle tuli heti sellainen olo että nekin kerrat jolloin meillä on ollut seksiä on ollut vaan hänelle sellaista pakkopullaa ja inhottanut häntä, ja vain minun mielikseni. Tuosta tuli vaan entistä enemmän sellainen ruma ja paksu olo ja tietysti olen nyt parkunut tässä koko aamun olemustani.

Onko teillä muilla samanlaista ongelmaa? Tuntuu tosi oudolta koska ennen meillä on ollut lähes tulkoon joka päivä seksiä ja mies on aina halunnut minua, nyt sitten näin. Toki hän kehuu minua vähän väliä että olen kaunis ja haluttava mutta en oikein jaksa uskoa hänen tarkoittavan sitä:/

Toivottavasti ne halut palaavat joskus hänelle takaisin:S
 
Meillä ei aikaisemminkaan sitä kovin usein ollut, ehkä hyvällä tuurilla 1krt/vk. Nyt koko raskauden aikana muistaakseni 3 kertaa. En edes muista koska viimeksi. Kyllä huomaa että molempia harmittaa ja sillä tavalla ikävöimme toisiamme, vaikka muuten hellyyttä jaamme päivittäin monin pusuin ja halein. Itseni tunnen rumaksi valaaksi nii ei haluta pätkääkään, ja mies on vaan laiska edes yrittämään. Itse olin joskus ehkä hieman liiankin kimainen, niin kyllä tämä vähän oudolta tuntuu.. :D Ehkä normalisoidun sitten kun saan kroppani taas kuntoon.. Sitä odotellessa!
 
Juu, jonkinlaisessa puutteessa täälläkin eletään.
Ei olla raskauden aikana montaa kertaa seksiä harrastettu (yhden käden sormilla laskettavissa) ja edellisellä kerralla ei ollut yhdyntää vaan joku hätäinen yhteismasturbointi.
Samaa minäkin olen miettinyt kuin ninspe, että onko miehellä joku toinen; "pakkohan ne halut on jossain tyydyttää"-tyylisesti.
Ja tuntuu, että itseltä oon sit yrittäny painaa halut johonkin pois, hävittää ne, ettei tule vielä pahempi mieli, että vonkaan tuloksetta. Silloin tällöin asiasta ollaan puhuttu, että mentäisiin aikaisemmin nukkumaan, että ei oltais väsytneitä ja liiba-laaba, kun ihan olisi riittänyt pikaisempikin sessio, joka itsessään jo ajatuksenakin piristäisi ihan tarpeeksi jaksamaan, eikä mitään tuntikausien hellää ja sensuellia rakastelua. Mutta eipä ole mitään puheista huolimatta tapahtunut ja nyt homma on tosiaan paineistunut itsellä mielessä niin, että kun mies heittää jonkun pikkutuhman vitsin seksiin viitaten, tulee tippa linssiin. Ei niikun jaksa olla toiveikaskaan, että "saisi".
Sitten miettii vielä että pohtiiko naiset todella tämmöstä, kun tuntuu, että itse on kasvanut siihen että miehet aina puhuu kuinka naiset pihtaa ja ja ja...
 
Oon miestin haluttomuudesta keskustellu kavereiden kanssa jo reilusti ennen raskautta ja olen tullut siihen tulokseen että enemmän ne miehet pihtailee. Tietysti yksilöitä me kaikki ollaan :)
 
Monella miehellä on kuulemma vaikeuksia tässä vaiheessa sen takia,ettei tuonne alas halua nyt työntää mitään ylimääräistä.
Oisko siitä kyse? Jotku kokee sen jotenki vähä iljettävänä ja jopa sairaana...ihan niinku se nyt vauvaan osuis. :D Miehet on ihmeellisiä. Ja kuitenki ihmeellisen ihania.

Ei täälläkään oo enää vuosiin mitään ilotulitusta ollu. Hyvä jos kerran kuussa jotain tapahtuu. Nyt on itelläki kynnys jo niin korkea,että on tosi vaikea tarttua toimeen vaikka ajatuksissa menis jo pitkällä...
 
Kai se on vaan niin että miehet pihtailee useammin kuin naiset!:D onhan se nyt ihan ymmärrettävää kun edessä on iso maha ja nainen muuttunut kokonaan miehen silmissä, ja näkee ne vauvan liikkeetkin tuosta mahan päältä ja tuntee ne. Sitä vaan ottaa niin paljon enemmän itseensä näin raskaana ja itkee kaikesta:D kyllähän mustakin vähän oudolta tossa kerran tuntui, kun seksiä harrastettiin ja vauva möyri samaan aikaan mahassa hurjaa vauhtia..:D

Ihanaa etten ole ainut kun tuskailee näiden asioiden kanssa. Jotenkin tuntuu aina siltä että on vaan ihan yksin murheidensa kanssa, mutta ilmeisesti tää miestenkin haluttomuus on HYVIN yleistä:wink ja kai ne halut sieltä sitten joskus palautuu, TOIVOTTAVASTI :)
 
Meillä kyllä olis molemmilla haluja, mutta iltasin mä en pysty enää olee missään asennossa kun sattuu joka paikkaan jo ilman seksiäkin ja aamulla ei oo kahdenkeskistä aikaa kun esikoinen heräilee jo kukonlaulun aikaan... Mutta jos ei ala pian muuten syntymään, niin täytyy pistää tohinaks :wink
 
Enemmän sitä tulee itkettyä miehelle sitä ettei vaan pysty, ja yrittää toitottaa sille ettei se hänestä johdu!
 
Täällä ei oo paljoa tarvinnut halujaan/toisen haluja miettiä, kun mies on ollut 4 vkoa työmatkalla...ja vielä olisi lähes 3 jäljellä.. Mulla on kyllä vähän sama olo kuin mohomahalla, että vaikka haluja kyllä varmasti olisi, niin tuskaisa liikkuminen työntää kyllä nekin halut kauas mielestä. Olen "saanut" nukkua yksin isossa sängyssä muutaman viikon, ja se on itseasiassa ollut äärettömän hyvä tähän väliin, kun koko ajan heräilee mitä erilaisempiin tuntoihin. Kyljeltä toiselle kääntyminen on jo sellaisen duunin takana, että mitäköhän se olisi petipuuhissa :D Yksinkertaisesti ihan halailua, kosketusta, hellyyttä ja suukottelua sen sijaan kaipaan kyllä ääääärettömän paljon </3 No, suurinosa on jo takanapäin onneksi! Täällä tuo pikku herra on myös niin kohtuuttoman vilkas ja ponteva, et voisi se kyllä vähän oudolta nyt tuntua mitään harrastellakaan, kun vatsassa sojottaa samaan aikaan mikä lie raaja :D
 
Osui ja upposi tämä aihe! Meillä seksielämä lysähti oikeastaan tuonne... viikoille 25+? Seksi alkoi harvenemaan ja nyt viimeiselle kolmannekselle tullessa meinannut loppua ihan kokonaan. Kyllähän se ottaa hieman itsetunnon päälle, kun itse olisit innokas ja toista ei vaan kiinnosta. Olenkin kysynyt asiasta ihan suoraan, johtuuko se jotenkin "minusta ja mies sanoi ihan rehellisesti, ettei hän pysty kun välissä on tuo kolmas osapuoli. Että on jotenkin "inhottavaa", kun se on paikalla puuhastellessa ja sitä tökkii sitten seksissä silmään/päähän ja se siellä liikkuu ja kuulee ja.. o_O

Onneksi itse osaan suhtautua tuohon jopa huvittuneesti, että toiselle seksi "lapsen läsnäollessa" on jotain niin järkyttävää, mutta kyllä siitä kieltämättä vähän paha mieli tulee. Itse vauvaan vatsan sisällä on kuitenkin tottunut, käynhän itse sen kanssa vessassa ja ihan kaikkialla ja luotan siihen ettei se ymmärrä mitä minä puuhastelen vaikka tunnetiloja muuten aistisikin :rolleyes: Ymmärrän toisaalta, että onhan se miehelle eri asia, kun siihen vauvan läsnäoloon KAIKKIALLA ei ole samalla tavalla tottunut. Vähän paha mieli on kyllä ollut siitäkin, kun tuon tunnustuksen sain ja mietin niitä välissä olleita puuhasteluja, että miten "vastenmielistä" se miehelle on ollut :oops:

Kuitenkin toisaalta itseltä ei ole halut kadonneet mihinkään vielä tässäkään vaiheessa, ja kun ei tiedä kuinka kauan synnytyksen jälkeen kestää jälkivuoto ym. haluaisi vielä käyttää tilaisuuden hyväkseen ja nauttia kun vielä pystyy.:happy093(Kun vaan saisi tuon toisenkin osapuolen mukaan..) :dontknow

On kieltämättä aika kade fiilikset, kun miettii niitä pariskuntia joissa mies pitää raskaana olevaa puolisoaan entistä haluttavampana ja haluaisi koko ajan puuhastella. Miksei omalla miehellä voi olla mitään fetissiä raskaana oleviin naisiin.. :sad001 Tuntuu vähän kyllä rasittavalta odotella lapsen syntymää ja pelottaa mitä mies on sitten mieltä omasta uudesta ulkomuodostani, ei se vatsa ym. varmaan kuitenkaan ihan heti palaudu entiseen kuosiin :p Onko se sitten taas yksi seksintappaja? :confused:
 
Nelaeryn Meilläki oli alkuvaiheessa, ku maha alko pömpöttää, mies vähä haluton seksiin. Mut sitte ku kysyin ihan suoraan etteikö enää seksi kiinnosta nii selvis, että miehellä oli vaan huoli että satuttaa vauvaa siinä touhutessaan. :) Mie sit ystävällisesti selitin, ettei semmonen oikein oo mahollista ku se kuitenkin lilluu lapsivedessä kalvojen sisällä kohdussa.. :) Ja vauvahan nauttii (ite ainaki uskon näin) ku saa "hierontaa" ja "heilutusta" seksin aikana..Orgasmin aiheuttamat vatsalihasten supisteluthan on vähä niinku hierontaa vauvalle.. :)
 
Minusta tuntuu Suhwi, että jos sanoisin omalle miehelle vauvankin nauttivan tms. niin menisi varmaan niin shokkiin ettei olisi enää puuhastelusta sitä vähäistäkään toivoa laughing7 Nyt kun olen päinvastoin yrittänyt vakuuttaa, ettei se pieni mitään tajua kuitenkaan :rolleyes: Mutta hyvä, että sait omallesi järkeiltyä asian! :happy119 Minun mieheni myönsi, että vaikka ymmärtää toisaalta ettei vahingoita tms. vauvaa, niin se on koko ajan hänellä kuitenkin mielessä, että paikalla on kolmaskin osapuoli. Jossain vaiheessa, kun vatsan sain vielä "piilotettua" sopivan mekon alle, huomasin että petipuuhiin houkuttelu oli helpompaa kun vatsa ei tavallaan ollut paikalla muistuttamassa vauvasta. Nyt ei kyllä enää oikein onnistu ja huomaankin ettei miestä saa oikein mitenkään enää fiiliksiin ja että unohtaisi ajattelemisen :confused1 Saattaa lopettaa minun yritykseni siihen, että taputtelee mahaa ja sanoo, että katsotaan sitten kun ipana tulee ulos.. :sad001
 
Nelaeryn: Älä huoli, täälläkin mun mies kuuluu niihin, joita raskaana oleva nainen ei todellakaan kiihota.. :P Ollaan tosi urheilullisia molemmat ja olinkin aika hyvässä fitissä ennen raskautta, ja kieltämättä ne hommat alkaneet vähenemään näin loppua kohden. Ei oo täysin jäänyt pois, mutta tosi harvoin SITÄ on verrattuna siihen että aiemmin oli joka päivä... :D Mutta tiedän kyllä että heti kun synnytyksen jälkeen on kykeneväinen ja alkaa kroppakin palautua niin on taas vipinää lakanoiden välissä...ja muuallaki ;D ;D
 
Takaapäin, niin ei oo maha tiellä eikä näkyvillä. Enkä itekkää tunne herkästi vauvan asentoja siinä asennossa. Huomisesta täytyy taas alkaa puuhiin jos vain suinkin pystyy. Ei mieskään mua niin suuresti ihannoi tällä vatsalla, mutta tulee kyllä halailee ja sanoo kuinka kovasti haluais mua. Ja sit on niitä kommentteja myöhemmin, kuinka valtava oonkaan. Luulen, että se tiedostaa hyvinkin ettei vauva oo mitenkään esteenä, ja osaa pitää nää kaks asiaa kuitenkin kahtena eri asiana; vaimo ja raskaana oleva vaimo :D .
Toki on varovaisempi ja hellempi.
 
Takaisin
Top