Vastaa ketjuun

Mun mies on aikalailla keskittynyt tällä hetkellä perheeseensä ja sanonutkin, että mieluiten viettää viikonloput meidän kanssa.

Alkuraskaudessa mies muutaman kerran kävi ryypiskelemässä ja sitten oli aamulla hänellä krapulapahoinvointia ja itselläni raskauspahoinvointia ja koki sen jotenkin epämiellyttäväksi tilanteeksi, että hänellä on huono olo ihan "tyhmästä" syystä, kun itse kasvatan elämää sisälläni (joka muutenkin oli hänen toiveensa, johon ryhdyttiin yhteistuumin), jonka takia itse kärsin huonosta olosta 24/7 :p

Jos mulle mies puhuisi noin niin kuin Sinisilmälle niin saisi kyllä kuulla kunniansa, ihan sama onko sanottu humalassa vai ei. Mun mielestä omalle rakkaalle ei vaan puhuta noin..o_O

Mun puolesta mies saa lähteä viihteelle, mutta itseäni ei kiinnosta mennä mukaan. Itsekään en jaksa kuunnella ja katsella kännistä örveltämistä. Mennä jonnekin missä on jotain jumputtavaa musiikkia, kirkkaita valoja ja viinasia hajuja, ei kiitos!

Vaikka raskaus olisikin suunniteltu ja kovasti haluttu, niin joillekinhan saattaa tulla se vaihe, että "herranen aika, musta on tulossa isä", kun joillekin äideillekin se tulee. Kuinka sitä sitten itse valmistautuu tuleviin muutoksiin elämässä, niin jokaisella on oma tapansa.

Se on kyllä harmi, että "kuningas alkoholi" on aika monelle se "tapa" reagoida asioihin :rolleyes:

Sinisilmä, kiva kuulla, että teillä asia saatiin selvitettyä ja sovittua "säännöt".

Toivottavasti kaikki on sujunut hyvin :Heartred

Takaisin