Kiitos Åke!
Mielestäni se on vaan tosi huono selitys, että kännissä tulee sanottua kaikenlaista, Silloin ei pitäisi juoda jos ei pysty hallitsemaan sanomisiaan...mun mielestä sitä ei pidä hyväksyä.
Ilta ei suinkaan loppunut kesken, kun ukko oli koko päivän juonut ja yhden jälkeen yöllä lähdimme, ja olimme sopineet etukäteen, että minä saan päättää, koska lähdemme. Ja niin sanoinkin, että jatkossa hän saa mennä yksin juhliin, en enää lähde katselemaan kännäämistä.
heidi79, kiitos :). Sulla on ihana mies, ole onnellinen että olet löytänyt tuollaisen helmen!
Kovin useinhan mieheni ei siis juo, ehkä kerta kuukauteen vetänyt perskännit tänä aikana kun olen ollut raskaana, mutta se vaan on alkanut tuntumaan musta yhä pahemmalta, kerta kerralta.
Puhuimme eilen asiasta, kun hän huomasi että olin itkenyt. Pyysi siis anteeksi ja sillä selvä.
Sama on varmaan edessä tulevana viikonloppuna kun hän lähtee työpaikan järjestämiin juhliin. Sunnuntain makaa taas krapulassa ja mä saan yksin keksiä tekemistä. Mua vaan asia painaa edelleen ja tuntuu etten pääse puusta pitkään
. En haluasi "uhrautua" mutta en myöskään määräillä hänen alkoholinkäyttöään, miten löytää kultainen keskitie?!