Vastaa ketjuun

suomalaiset ja alkoholi o_O 12v kestäneestä suhteesta sen takia lähdin,ja olen onnekseni löytänyt jotain paljon parempaa.mä en enää jaksais sitä että pitäs aikuisen ihmisen alkoholinkäytöstä ottaa minkäänlaista stressiä tai että se aine aiheuttas ongelmia parisuhteeseen.

tuosta tapahtuneesta on syytä keskustella nyt tosiaan selvinpäin.miehen on syytä tajuta,ettei tuolla lailla voi toista loukata.sen pitäs kuitenkin tasan tietää missä meet,ja tukea sua raskaudessa.yhdessä te siinä olette,vaikka vain nainen voikin olla se joka sen lapsen kantaa.

en minäkään kyllä menis bileisiin,jossa tietäsin olevani selvinpäin ja porukka tuhannen päissään.ei siitä saa niinkun mitään irti...

käykö mies sitten viihteellä kovinkin usein?kertaluontonen juttu ei ehkä oo alkonkäytön suhteen niin ongelma kun jatkuva hyppääminen,että onko tuossa ongelmana enemmän se,mitä mies sanoi kuin se,että alkoholi oli kuvioissa?

niin ja toisen alkoholinkäyttö saa myös harmittaa.mä en tajua tätä monen suomalaisnaisen uhrautuvuutta siinä et "mies saa mun puolesta juoda" jne.aika moni tälleen sanojistakin kuitenkin toivois,että se ei ihan niin paljoo jois... o_O ja toi nipottajakortti on ihan klassikko,sitä mun eksänikin käytti oman käytöksensä oikeuttamiseen o_O

meillä se menee niinpäin,että esim uutenavuotena kun olin kuskina,mies oli päissäänkin kovasti huolissaan et miten mä kestän ja jaksan ja sano heti jos haluat kotiin jne.eikä toi ota kun ihan ääriharvoin,jos ei yhtä saunaolutta lasketa :) mun puolesta miehelle tekis ihan hyvääkin välillä käydä jossain. :p mut jotenkin tässä raskausaikana on sen verta herkillä ja kaikkee on sekä fyysisellä että henkisellä puolella,niin ei siihen tuommosta sitten enää päälle tahtois.sympatiat aloittajalle täältä.

Takaisin