Merkillinen unimaailma

Myrna

Silmät suurina ihmettelijä
Itselläni aloin aavistella plussaa siitä kun unissa alkoi olla jotenkin syvällisempiä yhteyksiä, selkeämpiä kuvaelmia ja tapahtumia. Flash backejä menneisyydestä, myös niitä ei mieluisia. Silti mieluummin nukun ja näen unia kuin valvon öitä.

Joskus nuorempana seurasin uniani niin paljon, että pystyin vaikuttamaan unessani tapahtumien kulkuun sen sijaan että kaikki vain näytettäsiin sinulle sellaisena kuin se annetaan.

Ajattelin että tämä foorumi voisi olla hauska purkausväline unista omine selityksineen, itse kun en näistä hirveästi viitsi työkavereille jutella. ☺️
 
Viimeisin:
-- istun luokassa ja haluan lähteä pois. Ahdistaa, ja tiedän että olen muista jäljessä ja joudun käymään kertaus kursseja/tunteja matematiikasta. Muut kun valmistuivat koulusta määräajassa. Itsellä hieman opinnot venyneet. Mietin aikatauluja ja keinoja, olen niin ahdistunut tästä että tunnen etten pääse koskaan maaliin tai että opinto-oikeus päättyy. Mietin opettajia ja sitä miten anon lisälupaa/aikaa. Ja miten selitän sen etten ole saanut opintoja etenemään.
--

Olen tämän nähnyt monesti. Se on todella ahdistava. AMK:n olen käynyt loppuun ja herätessä pitää oikein muistella että kyllä minulla on ne päättötodistus paperit. Lukiossa piti jokaikinen pitkän matikan kurssi mennä uusinnan uusinnan kautta läpi. En ymmärrä miksi en valinnut lyhyttä matikkaa. Kemian opinnot JYY:ssä nuorena jäivät kesken, ja se vielä haikeana muistona jäytää. Nyt asun Helsingissä.
 
Takaisin
Top