Menkkakivut ilman vuotoa

heini90

Jostain jotain jo tietävä

Heippa!

Kysyisin että onko jollain ollut niin että on ollut menkkakipuja silloin kun olisi pitänyt alkaa, mutta ilman vuotoa? Plussasitko? 

Itellä menkkakivut mutta ei vuotoa. Maha on turvonnu ku rantapallo.

Ois kiva kuulla muiden kokemuksia.

terve!

Itsellä oli viikon verran menkkatuntemuksia ennen kun testailin kp 37/28-35 ja plussa tuli :) Ja maha ollut myös vähän sekaisin siitä lähtien...

onnea sulle plussasta! :) itellä menossa kp 26/28-30, ja tänään on tuntunut menkkakipujen tapaista.. pitää vaan toivoa parasta..jokohan uskaltaisi testata?? mulla on yksi lapsi ja olen ollut kolme kertaa raskaana (eli 2 keskenmenoa takana), mut en kuollaksenikaa muista liittyikö niihin tuo menkkakipuilu ollenkaa..pitäs vaan malttaa oottaa pari päivää.

Minulla taas on ollut nyt kolmatta päivää pientä vuotoa ja menkkakipuja. Toivon todella, että kyse ei ole menkoista vaan kiinnittymisestä...

No minulla juuri tuo tilanne, ja se vatsakin hieman sekaisin.
Myöhässä olen pari päivää ja sen pari päivää on ollut menkkatuntemuksia, mutta mitään ei ole tullut.

Toivottavasti tää päättyy yhtä onnellisesti :)

Syysmorsian: Mulla oli esikoisesta ns. valemenkat. Tuli menkkakivut ja pientä sellaista menkkojen alkuvaiheen vuotoa juuri silloin kun menkkojen pitikin alkaa, mutta kunnon vuoto ei käynnistynytkään. Muutaman päivän päästä niukoista menkoista kummastuneena tein testin ja vahva plussa tuli :)

Uteliaana kyselen miten on mennyt?? Nyt jo sen verran aikaa, oletteko plussailleet? Itse nyt samassa tilanteessa kiertoa 32/27-29 testailin 28 mutta negaa näytti, nyt normaalia kovemmat menkka kivut mutta mitään ei tipu?Parin päivän päästä viiemistään uutta testiä jos vielä menkoitta mennään!
Josko olisin minäkin  :D

Hei mulla on myös menkkakipuja ollut 2 viikkoa jo ja viimeviikolla testi näytti negatiivistä, joten en tiedä kauanko vielä oottelen. Viimeiset kuukautiset alkoi 20.9 tienoilla kierto on 29 päivää, viimeisestä raskaudesta on niin pitkä aika, ettei muista raskausoireista mitään.

Täällä on menossa jo 8. päivää kipuillessa mutta ilman vuotoa. Testit näyttää negatiivista ja tuntuu että järki lähtee. Normaalisti todella säännöllinen kierto. 3 vuotta sitten tulin raskaaksi mutta se oli tuulimuna. :(  Nuorin lapsi on nyt jo 12. Muistaakseni ei tämmöstä ollut silloin, mutta enpä silloin näin hermoillutkaan.

Takaisin