Menkat ja raskaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JASSMINE
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JASSMINE

Vasta-alkaja
Olen ollut poikakaverini kanssa yhdessä puolitoista vuotta ja minulla ei ole mitään ehkäisyä..

Tein testin noin kuukausi sitten ensiksi se näytti plussaa meni muutama pv tein uudelleen se näytti ei raskaana. .silti tilasin neuvolan. Neuvolassa se näytti miinusta ja nainen sanoi et voi olla raskaana itselleni tuli hullu olo että olenko kuvitellut kaikki oireet Kehossani rintojen turvotus arkuus (jos edes koskee sattuu iha sairaasti) närästys väsymys turvotus mahassa pissalla juoksen vähän väliä haistan hajut erinlailla ja mieliala vaihtelut
Annoin asian olla ja ajattelin että kuvittelen raskauden. Nyt minulla oli kuukautiset toissa pv loppu .. viikkoa ennen menkkoja oli ihan sairas tuska ala mahassa kesti viikon en uskaltanut mennä lääkäriin. Minulla on epäsäännölliset menkat. .

Ihmetyttää vieläkin se plussa testi ja kun olen lihonnut niin että vaatteet ei melkeen mene kiinni ja samat muutkin oireet vieläkin.

Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia. . Onko se mahdollista vaikka on menkat voiko olla samalla raskaana. .

Muokattu viimeksi:
Takaisin