Menetkö lapsen/lasten kanssa rannalle?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletteko käyneet tai menossa nyt kesällä lapsen tai lasten kanssa uimaan? Kannattaa tarkistaa täältä miten pitää huolen siitä että lapsi ei pääse hukkumaan.

Me ei olla vielä käyty tänäkesänä uimassa, mutta viimeistään heinäkuun lopulla pääsee polskimaan isäni mökille. Mahdollisesti jo sitä ennen käydään maauimalassa. Jos oikein reippaita ollaan saatetaan mennä jopa kaupungin uimarannalle.

Ollaan käyty viime kesänä leikkimässä rannalla, mutta ei vedessä. Tänä kesänä olisi tarkoitus mennä kokeilemaan, kun löytyisi rahaa ostaa itselle uimapuku. En itse pidä uimisesta, joten en omista uimapukua ollenkaan. Vartaloni on hieman haastava, joten edullista perus h&m uikkaria en itselleni saa.

Ollaan käyty viime kesänä leikkimässä rannalla, mutta ei vedessä. Tänä kesänä olisi tarkoitus mennä kokeilemaan, kun löytyisi rahaa ostaa itselle uimapuku. En itse pidä uimisesta, joten en omista uimapukua ollenkaan. Vartaloni on hieman haastava, joten edullista perus h&m uikkaria en itselleni saa.

Kipaisepa Changeen, heillä on uikkareita kaikenmallisille naisille! :happy: Heillä on myös nettikauppa.

Kyllä me mennään vielä monet kerrat, jahka ollaan selvitty muutosta ja olen saanut ostettua pojalle uuden uv-asun. Ranta on ihan kävelymatkan päässä, joten siellä on helppo käväistä vaikka parikin kertaa päivässä. Maauimalaa voitaisiin myös testata.

Tänään alkoi meillä uimakausi, aiemmin ollaan jo käyty kahlaamassa ja leikkimässä rannalla. Viime kesänä uitiin myös. Minulla on hyvä kokouikkari, jossa on mekonhelma ja paljon anteeksi antava leikkaus vatsan kohdalla. Lapsella on puolihihallinen ja polvipunttinen kokouikkari.

Uimarantakausi korkattiin eilen. Sopivasti osuttiin ajoissa, ettei vedet olleet sekoittuneet kylmäksi runsaslukuisen uimareiden toimesta.
Tytöllä Speedon kelluttava uima-asu, itsellä biksut tietenkin :)! Viime kesänä meni sellaiseksi, ettei uimakaudelle meinannut tulla loppua lainkaan, kun niin paras harrastus oli - vaikka vedet kylmeni loppukesästä.
Tyttö 2,5 v

Tänä vuonna ei olla käyty, mutta ens viikolla voitaisiin mennä. Viime vuonna käytiin. Pojalla nykyään uimahousut, itsellä bikinit. Kellukkeet on, niiden kanssa poika suihkii jo melko hyvin. Isänsä kanssa poika käynyt maauimalassa.

Meidän poppoo on aikamoisia rantaleijonia. Ollaan ehditty jo kahdesti rannalle tänä kesänä. Itse en vielä ole talviturkkia kuitenkaan heittänyt. Pidän kyllä uimisesta kovasti, mutta en niin luonnonvesissä. Lisäksi pientä päänvaivaa rannalla tuottaa 1,5v vahtiminen ja rantapallomaha :grin nyt kun mies jäi kesälomalle, tullaan varmaan kelien salliessa viettämään taas päiviä rannalla. Joka kesä ollaan ajeltu myös päiväretkelle Hangon hiekkarannoille. :Heartred

Ollaan oltu rannalla jo useamman kerran ja uitu niin järvessä, meressä, joessa kuin "hiekkakuopallakin". Seuraavat kolme päivää vietetään Pärnussa merenrannalla ja varmasti ollaan rannalla joka päivä. Kaikki neljä lasta tykkäävät vesileikeistä, mutta suurin vesipeto on 1 v 10 kk kuopus, joka sukeltaisi suin päin vaikka mihin, jos ei vahdittaisi haukkoina vieressä. Juhannusaattona käytiin lähijärvellä saunomassa, ja hän meni jopa vieraan naisen syliin hetkeksi, kun siten pääsi veteen (laiturin päässä oli syvää enkä itse ollut silloin vielä valmis menemään kylmään veteen). :)

Takaisin