Menemisiä rajoittava virtsankarkailu

Kurojaki

Vasta-alkaja
Olen yrittänyt etsiä vastaavia tapauksia kuin itselläni, mutta ei oikein samanlaista löytynyt. Nimittäin toissayönä alkoi tämä virtsankarkailu, joka on ihan uskomatonta! En ole koko päivänä pystynyt edes huoneesta toiseen liikkumaan ilman, että housut ovat ihan litimärät. Pöntölläkin istuessa pissaa tiputtaa ihan jatkuvalla syötöllä pienempää ja isompaa tippaa ja housuihin olen yrittänyt laittaa suojaa ja paperia = litimärkiä jopa 5 minuutissa. Perjantaina olisi kauemmas kontrollikäyntiin meno ja olen jo harkinnut sen perumista autonpenkkien kastumisen pelossa (mikä tapahtui myös tänään kauppareissulla, mies arvostaa). Mikäs neuvoksi? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Oletko raskaana? Olet varma, että se on virtsaa?

Kaupasta ja ainakin apteekista löytyy hämmentävän hyviä inkontinenssisuojia! Eihän niiden käyttäminen herkkua ole, mutta toimivat kun on pakko.

Mutta ota yhteys terveydenhoitajaan/sairaanhoitajaan/lääkäriin niin varmistavat ettei mikään ole pielessä.

Hehheh, alkoi huvittamaan tämä keskustelu siinä vaiheessa ku kovaa vauhtia ajeltiin synnytyssairaalaan miehen kanssa :D Nimittäin lapsivedethän ne sieltä lorisi, enkä ensikertalaisena sitä osannut ajatella. Raskausviikkoja oli vasta 35+1, joten en uskonut että vauva ihan silloin syntyisi. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin!

Nyt alkoi muakin huvittaa! :) Mutta onneksi olkoon. Ei niitä tosiaan ensikertalainen oikein voikaan tietää mikä on mitä. Mulla kävi toisin päin, kun olin raskaana ja kerran nousin vessanpöntöltä vähän hätäisemmin ylös ja luulin, että nyt meni lapsivedet ;) Pissaahan se oli. Ja sitten kun ne lapsivedet meni, en ollut ihan varma, että oliko se nyt sitten pissaa, mutta aika pian selvisi, ettei ollut.

Takaisin