Melkein sukua julkkikselle?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko kummisi täti eduskunnassa? Onko Ville Valo ollut asiakkaanasi kaupassa? Törmäsitkö Darudeen lenkillä? Oletko ihan oikeasti sukua jollekin julkkikselle?

Saija Palin on äitini pikkuserkku tms. Olen myös jutellut Erika Vikin (kirjailija) kanssa kirjamessuilla varsin pitkästikin. Michael Monroe taas oli ei sentään asiakkaanani, mutta kassajonossa edessäni kaupassa.

Salattujen Elämien näyttelijöitä oli viitisen vuotta sitten usein samassa bussissa ja kaupassa asiakkaana :)
Maria Kallio-teosten kirjoittaja Leena Lehtolainen oli sukulaiseni koulukaveri.

Suvi teräsniska oli siskoni luokkakaveri lukiossa. :D itsekin hänet silloin nähnyt, ennen kuuluisuutta. Olin kuuntelemassa joulukonserttiharjoituksia, sisko oli soittamassa siellä.

Noinkin läheisiä kokemuksia. Minä olen ostanut Olli Lindholmilta arvan, jolla voitin kellon.
Kummipoikani siskon kummisetä on ollut kansanedustaja. Melkein sukua ?

Mä olen pistänyt muutamaa näyttelijää, päässyt siis ihan iholle. :grin Niin, ja kotihoidossa hoitanut suomifilminäyttelijöitä, heistä tuskin on kukaan enää elossa.
Olen ollut taustanäyttelijänä yhdessä Vesa-Matti Loirin leffassa.
Olen jutellut niitä näitä muutaman laulajan kanssa, höpötäti kun olen.
Oikeasti en ole mitään sukua kenellekään merkkihenkilölle.

Olen sukua suoraan alenevassa polvessa Tanskan viikinkikuningas Harald Sinihampaalle, joka on yhdistänyt Tanskan ja jonka mukaan on bluetooth nimetty. :D

Suvusta löytyy myös kolme Suomen entistä presidenttiä, kirjailijoita ja taiteilijoita - ihan tunnettujakin.

Mökillä on Reckless Loven jonkun jäsenen lapsen vanha pinnasänky. On ollut varsin hyvä sänky. :)

Silloin kun olin kassalla töissä, niin paljonkin palvelin julkkiksia ja "julkkiksia". Juha Vuorinen kävi usein, Aikakoneen Sani(?) ja se toinen mies muutamasti ja Kaija Koo nyt ainakin. Ja Simo vaatehuoneelta :hilarious:. Antti Tuiskun kanssa juttelin kerran muutaman sanan, hän on mun vanhan kaverin kaveri. Naapurissa asuu olympiavoittaja muutamien kisojen takaa.
Oikeesti sukua olen Eino Leinolle ja Heikki Turuselle.

Uutisankkuri Urpo Martikainen oli isäni luokkakaveri.
Oopperalaulaja Jaakko Ryhäsen äiti oli oman äitini kummitäti.
Olen myynyt Dannylle niittaajan, yliviivaustusseja ja kirjekuoria asiamiespostissa työskennellessäni.
Tulee ekana mieleen.

Silloin kun olin kassalla töissä, niin paljonkin palvelin julkkiksia ja "julkkiksia". Juha Vuorinen kävi usein, Aikakoneen Sani(?) ja se toinen mies muutamasti ja Kaija Koo nyt ainakin. Ja Simo vaatehuoneelta :hilarious:. Antti Tuiskun kanssa juttelin kerran muutaman sanan, hän on mun vanhan kaverin kaveri. Naapurissa asuu olympiavoittaja muutamien kisojen takaa.
Oikeesti sukua olen Eino Leinolle ja Heikki Turuselle.

Sani ja toinen mies :hilarious:

Äitini pikkuserkku on yksi entinen suomalainen naishiihtäjä joka kärynnyt dopingista. Ja isäni puolelta olemme kuulemma jotain sukua Mika Häkkiselle :D lisäksi olen hoitanut Janne Katajan lapsia ja tavannut muita julkisuuden henkilöitä puuhamaan lipunmyynnissä.

Lauloin kouluaikoina useammankin sellaisen ihmisen kanssa, jotka ovat sittemmin tehneet uraa laulajina, tai muina muusikoina, ovat mm. pokanneet emmapalkintoja ja levyt myyneet tuplaplatinaa. En ole pitänyt heihin yhteyttä, tiet kulkivat eri suuntiin, tuskinpa he edes muistavat minua enää. Tai joskus olen jonkun tavannut, ja todennut, että ei tosiaankaan minua muista, eikä tarvitsekaan. :)

Vähän aikaa lukion jälkeen lauloin taustoja yhdessä bändissä, parin sadan keikan ajan, ja pari kertaa lauloin taustoja ihan nimekkäidenkin artistien levyillä. En kuitenkaan edes tavannut niitä artisteja, joiden levyillä taustoja lauloin, he eivät olleet studiolla taustojen nauhoitusten aikaan paikalla, vain tuottaja oli siellä. Ja minä sain kutsun laulamaan taustoja siksi, että olin esiintynyt keikoilla sen tuottajan kanssa.

Totesin aika äkkiä, että mieluummin harrastan musiikkia kuin teen sitä ammatikseni. Jos en olisi kokeillut, varmaan edelleen haikailisin musiikkiuran perään, joten hyvä että kokeilin silloin nuorena, ja totesin ei-kiitos.

Kouluaikoina meidän luokka oli usein suomalaisissa tv-sarjoissa mukana avustajina, kun aina jonkun äiti tai isä oli tuotantotiimissä mukana ja luokka sai siitä pienen palkkion luokkaretkeä varten, tms. En kyllä tunnista näyttelijöitä yhtään, että olisin osannut kertoa keitä julkkiksia siellä oli. Vanhempani ottivat aina kaikki meidän jaksot videolle. :laughing021

Nyttemmin olen kuljetellut veljen lapsia avustajiksi suomalaisiin draamasarjoihin, ihan kiva harrastus se tuokin on, jos lapsi siitä tykkää. Palkkioksi saa leffalipun, ja ainoa mitä tarvitaan on ilmestyä paikalle oikean näköisissä vaatteissa ja noudattaa ohjaajan ohjeita. Toinen veljen lapsi oli mm. Siskonpedissä. Nyt kun olen ollut töissä, on nuo avustajahuvit vähemmällä, koska kuvaukset ovat aina keskellä päivää, eikä viitsi ottaa töistä vapaata tuon takia. Syksyllä äitiyslomalla kerkiää taas. Enkä edelleenkään tunnista suomalaisia näyttelijöitä, että tietäisin keitä siellä on paikalla. :laughing021

Lauloin kouluaikoina useammankin sellaisen ihmisen kanssa, jotka ovat sittemmin tehneet uraa laulajina, tai muina muusikoina, ovat mm. pokanneet emmapalkintoja ja levyt myyneet tuplaplatinaa. En ole pitänyt heihin yhteyttä, tiet kulkivat eri suuntiin, tuskinpa he edes muistavat minua enää. Tai joskus olen jonkun tavannut, ja todennut, että ei tosiaankaan minua muista, eikä tarvitsekaan. :)

Vähän aikaa lukion jälkeen lauloin taustoja yhdessä bändissä, parin sadan keikan ajan, ja pari kertaa lauloin taustoja ihan nimekkäidenkin artistien levyillä. En kuitenkaan edes tavannut niitä artisteja, joiden levyillä taustoja lauloin, he eivät olleet studiolla taustojen nauhoitusten aikaan paikalla, vain tuottaja oli siellä. Ja minä sain kutsun laulamaan taustoja siksi, että olin esiintynyt keikoilla sen tuottajan kanssa.

Totesin aika äkkiä, että mieluummin harrastan musiikkia kuin teen sitä ammatikseni. Jos en olisi kokeillut, varmaan edelleen haikailisin musiikkiuran perään, joten hyvä että kokeilin silloin nuorena, ja totesin ei-kiitos.

Kouluaikoina meidän luokka oli usein suomalaisissa tv-sarjoissa mukana avustajina, kun aina jonkun äiti tai isä oli tuotantotiimissä mukana ja luokka sai siitä pienen palkkion luokkaretkeä varten, tms. En kyllä tunnista näyttelijöitä yhtään, että olisin osannut kertoa keitä julkkiksia siellä oli. Vanhempani ottivat aina kaikki meidän jaksot videolle. :laughing021

Nyttemmin olen kuljetellut veljen lapsia avustajiksi suomalaisiin draamasarjoihin, ihan kiva harrastus se tuokin on, jos lapsi siitä tykkää. Palkkioksi saa leffalipun, ja ainoa mitä tarvitaan on ilmestyä paikalle oikean näköisissä vaatteissa ja noudattaa ohjaajan ohjeita. Toinen veljen lapsi oli mm. Siskonpedissä. Nyt kun olen ollut töissä, on nuo avustajahuvit vähemmällä, koska kuvaukset ovat aina keskellä päivää, eikä viitsi ottaa töistä vapaata tuon takia. Syksyllä äitiyslomalla kerkiää taas. Enkä edelleenkään tunnista suomalaisia näyttelijöitä, että tietäisin keitä siellä on paikalla. :laughing021

Sä todella olet melkein sukua julkkikselle! :gen053

Sukulaismies tekee musavideoita, joten sitä kautta oon jonkun verran tavannu julkkiksia. Varsinkin teininä se oli tosi siistii:hilarious: oon jonkun musavideon taustalla pyörimässäkin. Sukuun naituna Danny on jotain kaukasta sukuu, mut eli ei siis verisukua. Iskä on ollu joskus kymppiuutisten loppukevennyksessä:grin

Mulle Mieto on jotain tosi kaukaista sukua isän kautta. Koulusta samoissa musa tunneilla ollut henkilö soittaa bändissä mikä on kansainvälisestikin kierrellyt. Krista Pärmäkosken kanssa käyty samaa koulua. Asiakkaana on ollut useita eri julkkiksia, toiset isompia toiset pienempiä, kaikkia en oo edes itte tunnistanut :D esim en tunnistanut huippu malli haussa ohjelmasta oliks se nyt sit voittaja se jätkä, vaan työkaverit kerto kuka se on.

Takaisin