Melkein nelikymppinen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Murmur14
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Murmur14

Jostain jotain jo tietävä
Onko muita neljänkympin korvilla olevia odottavia, joilla on vähän pidempi väli edelliseen lapseen tai ensimmäinen tulossa?

Itse täytän ensi vuonna 40 ja esikoinen on jo 8-vuotias. Toisesta olen haaveillut jo pidempään, mut nyt vasta sain miehen ylipuhuttua ja toisella kierrolla näyttäisi tärpänneen.

Muokattu viimeksi:
:) Ompas kiva kuulla, että muitakin löytyy. Olen itse 37v. Esikoinen aloitti ekaluokan ja olen nyt rv 19+2
Esikoinen on ihan riemuissaan ja nautin kyllä raskaudesta, kun ensimmäinen on jo suht omatoiminen. Elämäntilanteiden ja pitkien pohdintojen jälkeen päädyimme kokeilemaan josko toinen vielä onnistuisi.

Meillä ei ole kerrottu esikoiselle vielä. Tosin kun aiheesta on jotain puhuttu, niin on ollut sitä mieltä, että saman ikäinen kaveri olisi kyllä kivempi kuin joku vauva... :D

Heip!

Täälläkin on yksi vähän varttuneempi odottaja. Olen 37 v ja kolmas on tämä lapsi, jota olen 4 pv tiennyt odottavani. Rv 4+4. Toiset lapset ovat jo 11 ja 12 vuotiaat. Eivät tiedä vielä mitään, katsotaan huomaavatko itse. Vointi toistaiseksi ihan hyvä. Parit torkut jouduin viime viikolla iltapäivällä ottamaan, mutta nyt ei ole juurikaan väsyttänyt, eikä pahoinvointia ole vielä. En ainkaan itse tunne olevani yhtään liian vanha, päinvastoin, olen ihan innoissani ja mieskin toivottaa pienokaisen tervetulleeksi jos kaikki hyvin menee.

Tervetuloa vain Tullukka. :) Toivotaan, että alku menee helposti. Minulla ei ollut onneksi pahoinvointia, mutta väsymys iski kyllä noilla alkuviikoilla.
Nyt mennään "jo" rv23+1 ja olo on flunssaa ja supisteluita lukuun ottamatta ihan hyvä. Vaikka vauvan maailmaan tuloa odottaakin malttamattomana ja toivoo että aika menisi nopsaan niin nautiskelen kyllä masustakin. :) Jotenkin sitä on ihan yhtä innoissaan kuin esikoisesta. :D

Minä en ole, mutta äitini oli 43 kun sai vauvan 2v sitten :) Edellisestä lapsesta oli 11v aikaa. Pelkäsi ikänsä puolesta, että lapsella olisi jokin vialla (kun häntä oli siitä peloteltu) ja kävi sikiöseulonnoissa. Synnytyspelko iski myös päälle, vaikka 4 hyvin sujunutta synnytystä jo takana. Niin sieltä kuitenkin syntyi sektiolla(sektio omasta toiveesta) terve kympin tyttö :)

Takaisin