Mekkoa häihin, mistä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Häävieras
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
H

Häävieras

Vieras
Olen vasta viikolla 20 ja kaveri menee naimisiin viikon pasta. Vatsaa on jo, eikä toivoakaan että mahtuisin vanhoihin juhlamekkoihini.

EN aio pukeutua 3 numeroa isompaan mekkoon raskausmahan ja tissien takia, koska se näyttäisi lähinnä jätesäkiltä päälläni joka ei istu. Myykö mikään liike kivoja juhlamekkoja raskaana oleville?

Olen muuten hoikka ja minulla on edelleen vyötärö. Maha vain pömpöttää ja tissit ovat paisuneet :)

Olen siis Turun seudulla.

En ole turun seudulta, mutta nettikaupoista näkyy löytyvän kivasti! Aika harvoin löytyy mitään kivaa kaupungilta. HM on tyyliin ainoa, jossa raskausmekkoja on ja niitä en ostaisi. Ja tuskin löytyy mitään niin juhlavaa kuin häihin.. Kannattaa tsekata ainakin Zalandolta ja oliko mamalicious se merkki, jolta löytyy enempikin kivoja raskausvaatteita! :) Toivottavasti löytyy! Olis kiva kuulla muiltakin että mistä ovat juhlamekkoja löytäneet raskausaikana!

Itsekin netistä tilasin (tais olla bubbleroom), tosi kiva, lyhkänen, vaaleenvihree ilmava mekko. Olin parhaan kaverini häissä kaasona, ja tuo kaason rooli vähän asetti paineita sen pukeutumisen suhteen. :)

Takaisin