Kiva kuulla sinusta. Vaikka ei tietenkään siitä, että mieli maassa. Jos yhtään lohduttaa, niin minullakin on mieli usein tosi herkillä. Loukkaannun tosi pienistä ja ajoittain itku on tosi lähellä tai tulee, vaikka yritän ettei tulisi.
Tuosta erkaumasta luin neuvolassa. Siinä oli pääasiassa syvien vatsalihasten harjoitteita. Mullakin vatsalihakset ihan reunoilla ja selkä sen seurauksena tosi kovilla nyt. Pitää vaan synnytyksen jälkeen malttaa antaa kropan palautua ja jättää kovat vatsalihasliikkeet tunnemmaksi.
Mulla auttoi lonkkasärkyyn pehmeämpi patja. Minulla särki lonkat jo joskus alkukesästä. Sit nukuin yhden yön toisessa huoneessa mun vanhalla patjalla ja siinä ei särkenytkään. Vaihdoin sitten itselleni loppuraskauden ajaksi tuon pehmeämmän patjan ja on ollut paljon helpompi olla.
Paljon tsemppiä loppuun ja vaikeiden olojen (fyysisten ja psyykkisten) kanssa selviämiseen! Eiköhän se helpotu, kun pääsee tositoimiin ja saa sen palkinnon. Ja jos ei helpotu, niin aina voi ja saa ja on hyvä hakea keskusteluapua.